- Yettel topik
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- iPhone topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Fotók, videók mobillal
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pica
csendes tag
Új téma : Van még itt olyan szarszung (jogosan vagyok mérges szerintem) webáruházas, akinek nem jött még meg a telója? Március 8-as rendelés, sima S22 256GB. Ügyfélszolgálat türelmet kér, hogy egyem a csöpp kis szívüket.
-
Pica
csendes tag
Közvéleményt kutatok: van olyan itt rajtam kívül, aki az S22-es (256 GB-os fekete) előrendelői telefont nem kapta még meg a Samsung.hu-tól?
Én már teljesen kivagyok. Meggyűlöltem/felgyújtanám az egész bandát. -
Pica
csendes tag
-
Pica
csendes tag
Hetente hívom, +5 email is volt már kb.
Minden alkalommal kis türelmet kérnek, mert sok az előrendelés...
Ja persze, pont el is hiszem.Szerk.: köszi a hozzászólásokat, holnap személyesen is rájuk borítom az asztalt.
[ Szerkesztve ]
-
Pica
csendes tag
Semmi gond.
Igen, ezzel én is így vagyok.
Csak itt többeknél olvastam, hogy ami van nekik raktáron, azt a rendelésen belül is kiküldték, függetlenül attól, hogy a másik éppen nincs.
Érthetőbben: Szóval azt nem értem, hogy a Buds-ot, illetve a Watch 4 Classicot ami ezen a rendelésen belül van még, miért nem küldik külön? A legutóbbi emailemben ezt is megkérdeztem, de nem reagáltak. -
Pica
csendes tag
Na hát gyerekek én úgy döntöttem, hogy elállok a március 8-i előrendelésemtől.
Mélységesen meggyűlöltem a Samsungot és mostantól mindenkit akit csak tudok, lebeszélek erről a hitvány márkáról.
Ha meg is kapnám egyszer a telefont, már nem szeretném úgy, mintha 1 hét várakozás után kaptam volna meg. Májusban megkapom, februárban jön az új modell. 9 hónapig van flagship telefonom. Mi a f@sz? Mondom ezt úgy, hogy végre rászántam magam az S10+-ról váltásra. Mondom ezt úgy továbbá, hogy minden egyes fucking alkalommal készlethiányra panaszkodnak. Közben meg mi van? Besétálsz most szinte már bármelyik boltba és leveszed a polcról. Készlethiány mi? A gyártónál? Az előrendelőnek? Vicc az egész.
Vicc a márka, mélységesen vicc a weboldal a működése, vicc hogy olyan kuponokat vonnak vissza, amik érvényességi időn belül vannak (az összeset visszavonták, december 31-es lejáratúakat is, mindet. Konkrétan ez a vásárló átbaszása volt a Samsung részéről. Hihetetlen balfaszok dolgoznak ott. Hihetetlen, hogy még ott dolgoznak... Egy 5 éves gyerek 5 perc alatt hosszabb hibalistát ír, mint amit ezek egy kurvaegyszerű webshopban 1 év alatt összesen találnának, vagy ki tudnának javítani.
Úgy döntöttem maradok a régi telefonomnál. Ha nagyon vágynék az újra, akkor vennék egy iPhone 13-at. Ugyanazért a pénzért jobb kamerát kapnét és jobb üzemidőt. Nekem megérné. Extra programokat nem használok, 2 nap alatt át tudnék állni az új ökoszisztémára szvsz és boldog lennék.
Hihetetlen hogy 2022-ben ilyen legalja módon viselkedjen egy márka amikor már tényleg nem gyenge a konkurencia. Szerintem ez megengedhetetlen. Azt sajnálom, hogy a vásárló dönt. És ha tényleg igaz, hogy sok a megrendelés egy olyan telefonra, ami évről évre kevesebbet ad, (méret, akksi, üzemidő, sd-kártya, jack, töltő, kijelzővédő fólia, kijelző frissítés 48Hz-től van a bejelentett 10Hz helyett, de mondhatnám az Ultra kevesebb belépő szintű memóriáját, stb.), akkor ez a tendencia nem is fog megfordulni a közeljövőben. Mert a vásárló döntött.
A multik röhögnek, mi pedig mosolyogva vesszük a szarabbat drágábban.
Minden jót Nektek!(Ugyanitt 160ezer forintnyi tartozék eladó féláron )
-
Pica
csendes tag
Teljesen off topik, de például facebook hirdetésben már meg lehet venni az OLED tévéjüket, de a saját weboldaluk még csak nem is hallott róla . (Mármint a főoldal, de a menüpontok se.) Maximum ha beírod a keresőbe, hogy "OLED".
Vicc.
Kik dolgozhatnak ott és mit csinálhatnak munkaidőben? Vagy a takarítónő a szabadidejében próbálkozik a weboldalfejlesztéssel? -
Pica
csendes tag
válasz Oldman2 #1234 üzenetére
Biztos. A webáruházban létező termék. Keress rá.
Itt viszont gondolom arról lehet szó, hogy kivárnak amíg tudnak, mert ha bedobják az OLED-et, akkor a drágább, csilliárdokért kifejlesztett, teljesen felesleges Neo QLED-et nem venné senki...
Gondolom. Legalábbis az lenne az észszerű. Ki az aki nem az olcsóbb OLED-et venné?
De a TV-s téma tényleg off topik. Én a weboldalt szidom. -
Pica
csendes tag
válasz Csocsesz75 #1237 üzenetére
Tényleg ne keltsd!
Teljes lelki nyugalommal kérdezem meg, hogy sima S22 fekete, 256-os?
Ha az, már most megírom a választ: elmehet a picsába ez a szarrágó banda.
Ha nem, akkor is.
1x nem kerestek, 1x sem kértek elnézést (csak szíves türelmet), az esetek felében nem válaszoltak az email-re, ha igen, akkor is csak CTRL-C, CTRL-V választ nyomtak, sose olvasták el az email-emet rendesen és méltóztattak válaszolni az egyéb kérdéseimre.
Van okom utálni őket, na.[ Szerkesztve ]
-
Pica
csendes tag
válasz tomboy0013 #1246 üzenetére
Valóban. Tényleg siralmas a helyzet.
Igazából lehet megvárom a Pixel 7-et (remélem a kisebbiken is lesz már zoom kamera, bár ha jól olvasom az sem kap új kamera hardvert, szóval a 7-es széria is csak egyszerű pénzlehúzás lesz, mert a jobb szoftver algoritmust a 6-osra is kiadhatnák ezzel az erővel) és watch-ot, aztán nyomassa nekem a Google algoritmusa a szebbnél szebb képeket. -
Pica
csendes tag
válasz undercover #1261 üzenetére
Velem még ilyenkor is kibaszott a rendszer: 3x vásároltam a webáruházban és 1x sem kaptam ajánlói kuponkód linket
-
Pica
csendes tag
Megkaptam az emailt az március 8-as rendelésem visszamondásáról.
2 dolog zavar: hogy miért ekkora faszkalapok és hogy miért ilyen kibaszott dilettánsok? (Remélem olvassák a fórumot)
Részletezem:
Probléma #1: Feleségemmel poénból tök hülyeségekre szoktuk magunkat átírni a telefon névjegyzékében. Nem gondoltam, hogy ezt egy világcég ennyire nehezen tudja kezelni, de nem is értem, mert ha én az igazi nevemre vettem és kértem is a számlát, akkor miért hívnak úgy fel, hogy: "Jó napot kívánok, Pinabubus Jánost keresem". Hogy lehet egy értelmes magyar ember ekkora balfasz?
Probléma #2: 10-15 nap a visszautalás ideje. Könyörgöm miért? Bármilyen cég ezt megteszi 3 kattintásból 2 perc alatt ha kéred, de neeeem, a Samsungnak két hét kell, mert még megkamatoztatják a pénzemet és visszaadják úgy, hogy az már nekem kevesebbet ér. Más kérdés, hogy amíg visszakapom a pénzt, a telefont is megszülték volna már szerintem nagy nehezen. Meg minek hív fel valaki, hogy elkezdtük a visszautalást? Mire ezt elmondtad, vissza is utalhattad volna, nem? Hülye gyerek.
Szóval ez volt az én kis történetem a Samsunggal, remélem egyre szarabb telefonokat fognak gyártani egyre drágábban és eltiporja őket a konkurencia, mert én már hányok tőlük.
Nektek azért örömteli használatot kívánok! -
Pica
csendes tag
Ebben nem értünk egyet. Szerintem a márka nem addig tart, amíg "elméletben" (mert az enyém ugye nem jött le) lejön a gyártósorról a termék és ha kimarad a dobozból az USB kábel, az a csomagoló hibája nem a márkáé, meg ha összetörve hozza ki a futár, az a futárcégé, nem pedig a márkáé. Nem.
Mert nem csak addig tart a márka, amíg megérkezik a kezedbe. Nem. Mert még utána is kurva sokáig tart a márka. A szervízelés, az ügyfélszolgálat, a webshop, a fizikai bolt, és bárki olyannal beszélsz, akin Samsungos póló van, vagy értelemszerűen ilyen dolgokhoz kapcsolódóan bármi, az mind a márka. És ha ebből bárki hibázik, akkor a márka hibázik. Az ő felelősségük, hisz ezzel foglalkoznak (én például nem gyártok telefonokat), az ő alkalmazottaik.
Szerintem ez ilyen egyszerű. Nem kell őket mosdatni, most a főoldalon olvasom, hogy rekord bevételük van, szóval szerintem ők is leszarnak engem, hisz megy a szekér.