Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gergo001

    csendes tag

    Na ezt figyeld.
    Mint köztudott kaptam egy állítólagos új cserekészüléket a szervizestől. Na most ennek több a baja,mint az első telefonnak.Megint kértem a samsungtól házhoz jövőst,mert azt mondta az ügyfélszolis néni,hogy mihamarabb lezáratja az előző kérésemet.A második kérésnél leírtam minden hibáját a telefonnak és még azt is,hogy én egy alig használt telefont adtam oda,ők pedig egy szétcseszett szart adtak helyette.Ma hívott egy hölgy és azt mondta,hogy csak egy hónap múlva kaphatok újra házhoz jövős kollégát,mert a Samu nem engedi hamarabb.Vagy ha nekem megfelel akkor elviszi a futár a telót kivizsgálásra hozzájuk.Erre én meg kérdem,hogy mit akar azon a telefonon kivizsgálni,ami már a hozzám kerüléstől hibás?Nekem egy refubrished készüléket ne akarjon már kivizsgálni.Hát azt ők adták ide hibásan.Most ott tartok,hogy hívom a fogyasztóvédelmet hátha tud valamit tanácsolni. :(((

Új hozzászólás Aktív témák