Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zack

    nagyúr

    válasz Levente #11247 üzenetére

    Az, hogy túlgondolod ezt az egészet. Azért mert te beleestél, és gariztatnod kellett, nem ennyire fehér és fekete a dolog. Kellemetlen a dolog, de közel sem ennyire nagy a probléma, mint ahogy beállítod.
    Magyarázd el, nincs ebben semmi rossz, tisztában lesznek a hibával az új Note2 tulajok is, de a körítés 1-2 helyen a saját szád íze szerint alakítottad, és nem igazán állja meg a helyét a gondolatmeneted.

    "melynek folyamán a telefon rövid időn belül használhatatlan állapotba térdel és SEMMILYEN adat vissza nem nyerhető róla."

    Ez ok, de kétlem hogy bárki úgy használná, hogy a fontosabb adatokat nem menti külső SD-re vagy gépre. Ez alapvető szempont nem csak Note2-nél, hanem az összes okostelefonnál. Nem csak eMMC hiba miatt lehet használhatatlan ill bekapcsolhatatlan egy telefon, tehát a fontosabb dolgok mentése ahogy asztali Windows rendszereken is itt is kötelező.

    "későbbiekben a meghibásodott alkatrész (IC-MCP, másnéven eMMC) forrasztásos cseréjével, amihez komoly BGA forrasztóállomás kell, ami nem minden szervizecskének van és egy megbízható nagyüzemi darab akár családi ház árban van"

    Kétlem, hogy a Samu nekiállna hőlégfúvóval gányolni chippet, de ha van hivatalos infód, akkor linkeld. Sokkal nagyobb rizikó egy chippet cserélni, mint az alaplap ki-be szerelése. Ráadásul nem akkora tétel egy alaplap, hogy ezt bárki kockáztatná. A házi gányolást meg inkább hagyjuk. Nem véletlen cseréli az alaplapot a Samu is. Egyrészt olcsóbb, mint chippet cserélni, másrészt biztonságosabb is mint a chip csere, mert hiába drága a technikai aparátus, onnantól hogy leemelik a chipet, az már nem lesz olyan stabil mint a gyári.

    "Sajnos majdnem biztosra vehető, hogy az általam is nagyra értékelt Samsung nem fogja senkinek a működőképes telefonját megjavítani avval a kéréssel, hogy neki olyan a chip, amiről tudvalevő, hogy bug-os, ezt mindenki döntse el, helyesnek tartja-e…
    Az én véleményem az, hogy kérésre még a hiba jelentkezése előtt ezt joggal kéri egy prémium készülék tulajdonosa. Nem fogok ezen vitázni."

    Helyesnek tartja e? A földön nincs olyan cég, ami nem konkrét hibát a felhasználó félelmei alapján a "majd lehet, hogy talán egyszer"-re cserélne. Majd ha előáll a probléma, gond nélkül cserélik az alaplapot. Nincs itt semmi eldönteni való, hogy helyes e vagy sem. Vitázni sem kell, mert ez tény.

    "Ahogyan azon sem, hogy szerintem mulasztást követtek el akkor, amikor nem csak hogy kétes minőségű alkatrésszel adtak ki egy csúcskészüléket, hanem még a software-es javítással is későn jelentkeztek, így az első firmware-ek kernel-e simán tönkre tudott tenni néhány készüléket.
    Tudjuk, marginális mennyiséget, ja…
    A hiba az hiba, a mulasztás pedig mulasztás mérettől függetlenül, ez a sunyi hozzáállás egy másik cég védjegye volt eddig…"

    Van igazad, de nem ennyire fehér és fekete mint ahogy korábban írtam már. Ha tömeges hiba lenne, már lett volna visszahívás az érintett chippek miatt. De a veszélyeztetett chippek nem jelentős mennyiségét érintette konkrétan a hiba, ezt pedig a Samu szó nélkül orvosolja új alaplappal. Mindenhol vannak gyártási hibák, az LG 4X IPS panelja sárgásodik, a Sony-k igen nagy százaléka pixel hibás, és nem ennyire nagyvonalúak a garanciában mint a Samsung. Tehát gyártási hiba mindenhol van, ezt el kell fogadni, de a lényegi kérdés az, ki hogy orvosolja ezt. Én így ezzel a Samsunggal még mindig nyugodtabb vagyok, mint egy olyan gyártó telefonjával ahol nincs ismert baki, de ha kifogom a rosszat, kezdődhet a kardozás a gyártóval úgy, hogy hetekig nincs telefonom.

    Remélem ezt a stílust tudod tartani hosszútávon is.

    (#11280) titanium011

    S2-nek van külön topikja. Ez a Note2 topik.

    [ Szerkesztve ]

    Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3

Új hozzászólás Aktív témák