- Magisk
- Redmi Note 11 Pro 5G - a bajnokesélyes nem készült fel
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Eleglide C1 - a középérték
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- MIUI / HyperOS topik
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
Hirdetés
-
Ilyen lesz a SteamWorld Heist II
gp A folytatás a tervek szerint a nyár folyamán, pontosabban augusztus elején érkezik.
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
majestic
őstag
válasz #24536576 #3001 üzenetére
Itt a hivatalos Samsung levél egy külföldön vásárólt DUAL SIM-es telefon cserével kapcsolatban:
Tisztelt ....................!
Köszönjük, hogy kérdésével megkeresett bennünket.
Nagyon sajnáljuk az Önt ért kellemetlenséget!
Engedje meg, hogy tájékoztassuk, hogy az ilyen jellegű kérések elbírálásában központi irodánk az illetékes, ezért arra kérjük Önt, hogy velük legyen szíves felvenni a kapcsolatot.
Kérelmének elbírálása érdekében kérjük, szíveskedjen elküldeni az alábbi adatokat és a felsorolt dokumentumok másolatát jól olvasható formában (szkennelt vagy fényképezett változatban - ahogyan Önnek kényelmesebb) e-mailben vagy postai úton vagy központi irodánk számára:
- a vásárlás pontos időpontját igazoló számla
- a jótállási jegy oldalainak másolata
- a készülék sorozatszáma és IMEI száma
- az eddigi javítások leírása és a megfogalmazott kérelem
- az esetlegesen birtokában levő munkalapok
- az alább olvasható nyilvántartási számKözponti irodánk elérhetőségei:
Samsung Electronics Magyar Zrt.
1385, Budapest, Postafiók 890E-mail: sehsupport@samsung.com
Biztosíthatjuk Önt, hogy amint az említett dokumentumok megérkeznek, ügyének kivizsgálását illetékes kollégáink haladéktalanul megkezdik és válaszukat minden esetben írásbanküldik, e-mailben vagy postai úton.
Ügyfeleink elégedettsége kiemelten fontos számunkra, ezért ennek jegyében biztosíthatjuk róla, hogy kollégáink segítségével lesz lehetőség alaposan kivizsgáltatni az esetet és mérlegelni a lehetőségeket.
Amennyiben további segítségre van szüksége, állunk szíves rendelkezésére e-mailben, a honlapunkon megtalálható online chaten, vagy pedig a díjmentesen hívható 06-80/726-7864-es ügyfélszolgálati telefonszámunkon.
Tájékoztatjuk, hogy megkeresésének adtunk egy nyilvántartási számot: 2910674291. A gyorsabb és hatékonyabb segítségnyújtás érdekében erre is hivatkozhat következő megkeresésünkkor.
Üdvözlettel,
Samsung Electronics Magyar Zrt.
ÜgyfélszolgálatMacbook Pro 15' (2017), iPhone 15 Pro Max 256GB, Apple Watch Ultra 2, iPad Pro LTE 256GB (2021), G30
Új hozzászólás Aktív témák
Friss infó
A Samsung hazai ügyfélszolgálatán megerősítették az újabb visszahívást. Ahol vásároltuk a készüléket, ott kell jelentkezni és jelezni a pénzvisszafizetési igényt a készülék visszaszolgáltatása mellett.
A tartozékokat is vissza kell juttani a vásárlás helyszínére és ott igényleni a visszavásárlást!
A készüléket peddig ki kell kapcsolni addig is! Ezt külön leírták. Amennyiben a forgalmazó nem kellően partner ebben, azt jelezni kell a Samsung ügyfélszolgálatán!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen