Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Atos23

    senior tag

    Sziasztok!

    Egy éve használok egy J5 2017-et, Németországban vásároltam a stuttgarti Media Marktban.

    Már korábban is tapasztaltam, hogy időnként hiába dugom rá az eredeti töltőt, nem kezdett el tölteni.
    Aztán elkezd tölteni néhány perc után. Gondoltam, kontakthiba, kipucoltam a töltőcsatlakozót a zsebpiszoktól, és tünetmentes volt 1-2 hónapig.

    Tegnap este ismét nem töltött, zsebpiszok pucolás, majd töltés próbálás. Sem az eredeti, sem más telefon (minőségi, gyári) töltőkábelével nem indult meg a töltés.
    Ekkor ráakasztottam egy feszültség és ampermérőt a töltőkábelre. És jött a meglepetés: a telefon felvesz 5 Volton kb. 0,7A áramot, csak nem jelzi ki a folyamatban lévő töltést sehogy. Kikapcsolt állapotban sem.
    Gondoltam, rajtahagyom a kábelt, kb. 10 perc múlva a telefon kijelezte a töltést. Utána rendben feltöltődött. Szoftver, minden erdeti, nem rootolt, és rajta van a legújabb hivatalos automatikus frissítés.

    Elviszem természetesen szervízbe.

    - Találkoztatok már ilyen hibával? Típushiba? Mit cseréltek ki?
    - Elvihetem magyarországi Samsung szervízbe, tartozékokkal együtt? Úgy gondolom, a töltőt, USB kábelét is leadom, mert egy éven belüli vásárlás. Átveszik a német Media Marktos számlával?
    - Vannak újabban a különböző plázákban Samsung márkaboltok. (pl. Köki) Oda is leadhatom szervízre?

    Köszi előre is! :R

Új hozzászólás Aktív témák