Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • stevelawyer

    csendes tag

    Nem a samsung védelmében írom, de a kép egy picit árnyaltabb.
    Azt azért lássuk be, hogy a garancia támogatást nem adják ingyen. Csak néhány példa a családból: 1. Feleségem s4 minije a 2. év lejárta előtt 5 nappal nem töltött. Samsung szervizbe ment, majd hívnak, hogy menjünk be mert gond van alaplap hiba, a készüléket nem lehet javítani és a teljes vételárat visszafizették. 110.000 Ft-ot. (!) 2. Gear fit óra tavaly nyaraláskor, repülőgépből való kiszállás után a gomb nem ment. Szervíz: Vadi új óra csere, nem javítják ( volt rajta vagy 2 hó gari). 3. Anyám A- szériás telója ( valószínű egy pici vizet kapott a csati) mindent gariba cseréltek + akku csere is volt mert már kezdett romlani a teljesítménye.

    Feleségemnek vettem születésnapjára idén februárban egy "kínai" csodát xiaomi és tsai-ból. Fényképező, GPS használhatatlant töltés is hektikus volt. Mindent a sw-re fogtak. Szervizben többet volt mint kint és mindig volt valami ok, hogy miért kell elhajtani az üf-et. Nagy nehezen visszaadták az árát. Soha többet. Vettem neki ismét egy samut, igaz drágább volt meg nincs benne 23 mag 18 GB ram ( ami pocsékul optimalizált és jobban laggol mint egy J5 2016).

    Ezt a készüléket véleményem szerint inkább Indiába és hasonló országokba szánják nyilván kevesebbért. De, a fenti indokok alapján is ha nem a szűk keresztmetszetet nézem - MA fórumozóknak, guruknak stb. ( Soc, RAM, GPU stb.) - átlagnak bőven elég.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák