Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • IT.SZB.IKM

    csendes tag

    válasz janeszgol #36 üzenetére

    Ja ...hogy a készülék eladás (ami mostanában a Telekomnál érzékelhető) inkább nyűg és inkább csak a szolgáltatást akarja adni?
    He he
    Akkor az akkor is egyes marketingből. Hogy miért? Nagyon egyszerű. Véleményem szerint a szolgáltató elképzelésével ellentétben az emberek (és már itt is kiderül a beszélgetésekből) bármennyire is furcsa nem a szolgáltatást nézik hanem a kézzelfogható, birtokolható készüléket. A szolgáltatás olyan az embereknek manapság mint a villany ...természetesen van.... probléma akkor van ha nem működik. Amikor megvesznek egy adott készüléket előfizetéssel, maga az előfizetés csak addig érdekli őket mennyit kell majd fizetni havonta vagyis milyen kondíciókkal bír. De valójában az emberek fókuszában az adott készülék van.
    Persze működhet pusztán csak a szolgáltatást a készülék nélkül eladni. Hiszen a közmű szolgáltatók sem adnak el gáztűzhelyet vagy villanykapcsolót. De ez nem egy egyszerű folyamat és a Telekom nem egy monopol cég a piacon. Ráadásul ahogy nézem a Telekom ezen törekvéseit a másik két szolgáltató is érzékeli mert a reklámjaik nagy része mostanában pont a készülékekről szól. :))

Új hozzászólás Aktív témák