- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Yettel topik
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- iPhone topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Fotók, videók mobillal
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Stauffenberg
nagyúr
"alapesetben is érdemesebb ilyesmit webshop útján intézni, már csak az elállási lehetőség miatt is."
Ja, most már ő is így gondolja. Ha előre szól, hogy ilyen készüléket vásárolna, akkor előre kiokosítom. Most viszont inkább a megoldás lenne a lényeg, mert ez a töketlenkedés már engem is bosszant, pedig nem is az én telefonom.
Nem értem, hogy miért nem tudtak neki áthozni a webshop raktárkészletből egy készüléket vagy onnan kiküldeni számára, miközben jegyzőkönyv van arról, hogy az értékesítő elismeri a félretájékoztatást. Mindenképpen meg kell várni a békéltető testületet, hátha megunja addig az ügyfél?