- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- iPhone topik
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Android szakmai topik
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kunci-1
csendes tag
Én két napja küzdök a Telenorral, hogy cégre hogyan tudnám megvenni. Sajnos csak a lakossági ajánlatok között van, szétteszik ők is a kezüket, nem tudják, hogy a céges előfizetéshez hogy tudnám megrendelni és cégesen mennyi is az ára. Most próbálnak valami megoldást találni a problémára. És igen, sajnos a buds és a készülékbeszámítás csak magánszemélyeknek van. (elvileg a buds kijátszható, mivel azt a membersben fogod igényelni, de a készülékbeszámításnál beleköthetnek, hogy cég vagy).
-
Kunci-1
csendes tag
Igen, én is így vagyok vele, plussz céges előfizetéseink vannak, céges díjcsomagban, készülékvásárlási kedvezményekkel. Viszont cégként még mindig nem lehet megrendelni, csak magánszemélyként. Rendelném már, de nem tudják, hogy hogyan adjam le a rendelést, az online rendelő felület azt mondja, hogy a céges accounttal nem léphetek be oda, a bemutatóteremben elhajtottak, nem tudták a választ, a telefonos ügyfélszolgálat sem tudott segíteni, a kkv@-os e-mail cím pedig ezt a visszahívás kérése dolgot javasolta. Azt mondták, hogy kérjek visszahívást, akkor majd intézkednek. Ezt megtettem, azóta sem hívtak.
-
WiZARD
addikt
Én samsung.com-ról vettem cégre.
Bár a szabályzat szerint ott is csak magánszemélyre szólnak az ajánlatok.
Simán lehetett választani hogy céges számlát kérek és maradt minden a kosárban a természetes személyes áron...(sőt ősszel samsung.com-ról rendelt s21u-t simán vissza tudtam küldeni a 14 napos elállás keretében, pedig arról is kértem céges számlát. Igaz azóta se kaptam rendes storno számlát és még mindig baszogat a könyvelő emiatt )
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
Kunci-1
csendes tag
De jó . Pont 3 hete hosszabbítottuk a céges hűséget a telenornál (több mint 10 éve előfizetőjük vagyunk, lejárt a hűség, felajánlottak 200k+ készülékár kedvezményt hűségidő hosszabbításáért), idáig mindig az aktuális flagship bejelentésekor tudtunk is rendelni cégként a Telenortól azonnal, a bejelentés napján. Erre számítottam most is, csak ezért mentem bele a +2 év hűségbe... Az utolsó infóm az ügyfélszolgálattól, hogy lehet rendelni, de csak telefonon, várjam meg a visszahívást tőlük.
-
veterán
A beszamitas szerintem teljesen felesleges. Az azért jó, mert alapból megkapod az 55k kedvezményt és utána nem muszáj elfogadni az ajánlatot amit adnak és simán vissza küldik legyen bármilyen telefon, viszont az 55 marad.
#559 Volt nekem is S21U és valóban elég kényelmes volt fogni utána a 12PM vagy most a 13PM formája jóval kényelmetlenebb, de könnyen megszokható legalábbis számomra. Szeretem kipróbálni az új eszközöket ezért is váltok most rá viszont nekem általában 1 hónap az android és utána megyek vissza ios és meglepő lenne, ha most nem így lenne, de soha ne mond, hogy soha.
The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
WiZARD
addikt
A weblapon lehet rendelni és cégre kérni a számlát.
Nekem ami problémás itt, hogy a beszámítós 55ezret meg a fülest utólag kapod meg és a számla bemutatása kell. A szabályzat szerint a promóció fogyasztóknak szól, így simán lehet hogy céges számlával elhajtanak. Viszont ez csak "utólag" derül ki. Cégként pedig a 14 napos webshopos elállás se működik.Samsung.com viszont eleve levonja az 55ezret, fülest is megígéri és engedi mindezt céges számlával. (persze utólag törölhetik a rendelést, de erre kicsi esélyt látok)
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
WiZARD
addikt
Az már az ő problémájuk ha szabálytalan számlát állítanak ki. Majd küldenek egyet amin javítják. Ezen nem izgulnék ;)
Vagy csak címhez, névhez, vagy ahol van hely írd be és akkor rajta van.
[ Szerkesztve ]
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
drzsoo1
aktív tag
-
bordi10
senior tag
+1 kivárnám én is a sorom (zöldre várok)
Illetve nem hagynám bent a watch4 classic 46 mm sem féláron -10% még abból is, 51.2K-ért kb vicc.
BTW ha valaki rendel és nem akar élni az óra ajánlattal, dobjon már egy privit[ Szerkesztve ]
Samsung QE65QN90B | Samsung Galaxy S23 ULTRA™ Green | Samsung Level On Wireless PRO Gold | Samsung Galaxy Watch5™ PRO | PlayStation®5 | PSN Id: bordi10
-
Tin
veterán
De ha szoftveres, és az Exynos 2200 semmivel sem bikább, mint az Exynos 2100 (leszámítva az AI-t), a kamera hardver meg ugyanaz (kivéve a teleobikat), akkor az a "javulás" lejöhetne S21U szintre is, nem?
Ezek nappali képek, tehát itt a szenzor a korlátja a képeknek, meg persze a szoftver. Éjszakai kép más tészta, ott többet számít az utófeldolgozás, de a SOC-ok hasonló teljesítménye miatt ott sem igazán beszélhetünk arról, hogy az újabb hardver jobb. Értem, hogy több képet csinál vagy gyorsabban, de a ram és a tárhely ugyanolyan gyors, szóval a régi is tudná azt.
Egyre erősebben érzem, hogy az S22U valójában csak egy Note 21 Ultra. Nem nagyon látom az előrelépést, se akkuban, se fotóban, inkább csak egy ráncfelvarrás.
A sima S22/+ más tészta, ott új lett a kamera hardver is.
-
xhege
addikt
Én is azt gondolom, hogy egyelőre jelentős változás nincsen. Hol egyik, hol másik a jobb. Nyilván attól is függ melyiket éppen hogyan sikerült kattintanom. A zoomot én általában véve erősebbnek érzem az S22 Ultránál, főleg 30x vagy 100x esetén. Tudom nem sokat használjuk ezeket, de az eredmény sokkal kevésbé olajfestményszerű (sőt a 30x meglepően jó). Összességében azt mondom kamerában minimális előrelépés történt (de azért történt valami), viszont benne van a lehetősége egy nagyobb javulásnak, ha faragnak még a szoftveren. Egyébként nekem elég, ha kamera nem rosszabb, mint az S21 Ultránál. Előrelépésnek ott a hosszabb támogatottság és a beépített S pen. Az akciókkal olcsóbban jutottam hozzá, mint 1,5 hete az S21 Ultrához, így azt visszaküldve nekem mindenképpen megérte.
-
gyuszos
tag
Hát pont ezért írtam neked, hogy a gond esetleg a TMX-nél jöhet majd.
Nem hiszem, hogy a samsung.com-on rendelt termékekkel, az azokra kapott kedvezményekkel gond lenne.
A konkrét kifizetés (visszafizetés) lehet macerás, mert cég vagyunk, és azt csak az általunk kibocsájtott számla ellenében tehetik meg.
Szerintem a legrosszabb esetben ez fog történni, megkér a TMX, hogy számlázzuk ki.Aztán ha azt mondja a cég, hogy azt nem tudja/akarja megoldani valamilyen okból, hogy utána mi lesz.....na az jó kérdés.
-
geccoblaze
aktív tag
Samsung telefonos ügyfélszolgálat azt mondta, az egy bug, hogy a webshopon felkínálják a "cégként vásárolok" opciót. Nem tudnak végnek számlázni S22 előrendelést. Már majdnem fizettem, amikor ránéztem a számlázási címre ("Részletek" melletti legördítő nyilacska), és láttam, hogy csak a magán címem van megadva, hiába írtam be az előző oldalon a céges adatokat. Samsung azt mondja "dolgoznak az ügyön, de nem biztos, hogy az előrendelés ideje alatt lehet bármikor is majd cégként vásárolni"
Ericsson GA 628 -> Sony CMD J6 -> Ericsson T65 -> Nokia 6610 -> Nokia N95 8GB -> Samsung Galaxy SII -> Sony Xperia Z3 Compact -> Samsung Galaxy S7 -> Samsung Galaxy S21
-
GeoJoe
senior tag
Ez a gondunk nekünk is. Ha azt mondanák, hogy bocsi de elcsesztük és ez miatt 2 hetet csúszunk az oké, megeshet időnként. Az, hogy még "feldolgozva" státuszig se jutott a megrendelés vagy az, hogy a dátumot nem tudják frissíteni rajta esetleg írjanak egy üzit, hogy bocs de csúszunk az már elképzelhetetlen. Ma képes volt azt hazudni, hogy már lehet a futárnál van.
-
Menor
csendes tag
Nálam is ugyanez. Nem 3 éves óvodás módjára hisztizünk, hogy akarom azt a barbit most, tudunk várni (csak nem szeretünk ), hanem kifizettünk egy retek drága telefont, mert jónak gondoljuk, bízunk a márkában. Elvileg már itt kéne hogy legyen (nekem is 14-ét írnak), nem jött, érdeklődésre meg beszélnek össze-vissza, de semmi normális infó, csak ködösítés. Nekem ma e-mailre válaszolva is kb annyi volt, hogy összekészítették, szállításra várnak. Mondjuk a válaszlevél megszólításában nem az én nevem volt. Én meg a telefonra várok, meg arra, hogy egy ekkora cég ne nézze már ennyire madárnak a prémium termékeit megrendelőket, és kommunikáljon normálisan, ha már csúszás van. Elvileg az előrendelők lennének a legstabilabb vásárlók, most meg őket szivatják méltatlanul.
[ Szerkesztve ]
-
autotaxmo
őstag
Ez az uzletpolitikajuk, hozzaallasuk. Nincs mit csodalkozni sajnos, balkan az egesz.
Fizesd ki azonnal es orulj hogy vasarolhatsz. Picit itthon mindig forditva ulnek a lovon a szolgaltato szektorban. Bezzeg kulfoldon, ott Te vagy az UGYFEL, csupa nagybetuvel. Itthon megengedik hogy megvedd, nem ok adjak el Neked. Na ez a kulonbseg. -
attika89
senior tag
Na igen.... az a fránya adminisztráció, de úgy látom kisebb dolgokkal is elbajlódnak. Bár, ha megkaptam volna az elsőnek a visszafizetését, lehet a másikat is lemondtam volna azóta...De úgy is mondhatnám, hogy nyugtalanít.
Persze telefonos ügyfélszolgálat nem látja az email-eket, szóval multkor is hiába kérdeztem, hogy beérkezett-e a lemondás. Azt mondta, ha nem jött hibaüzenet akkor elvileg megkapták Naaaa mindegy... Amíg nem nekik van szükség valamire, úgyis csak a "várjak türelemmel" marad.
p.s.: külhonban az ügyfélszolgálat simán hozzáadta ismerősnek a 10% kedvezményt utólag az elindított előrendeléshez...[ Szerkesztve ]
fountain pen is life | Samsung S22 Ultra | Hifiman Ananda Nano
-
WiZARD
addikt
Kommentekben azt írják van régi és új 45w Samsung töltő.
Bár más tesztben is elég lassan töltött...Pedig ez is egy indok lett volna hogy váltsák a pixel6pro-ról. Na mind1, holnap megkapom elvileg aztán max marad a pixel, ha nem jön be.
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
GaS-
aktív tag
"It could be a software issue as changing the display mode to Vivid seems to fix the problem."
https://www.sammobile.com/news/some-galaxy-s22-ultra-owners-facing-display-issue/
-
leslien
nagyúr
azért ez a margóra mehetett volna ...
As of now, this display-related issue only appears to surface on Exynos 2200-powered Galaxy S22 Ultra units. None of the affected devices use the Snapdragon 8 Gen 1 processor.
[ Szerkesztve ]
Láttál már farkast, aki rosszul alszik a birkák véleménye miatt?.....
-
doooo
veterán
Ugyan már... most linkeljem be hány gyártó mobiljai zöldülnek például megjelenéskor? Csakis pillanatok alatt javítható szoftveres hibák miatt? Nem kell ez a dráma. Még mindig van 4 nap a megjelenésig. Még simán belefér egy új frissítés addig (és nyilván azért is jönnek elő ilyen hibák, mert már volt frissítés a napokban, és azok során jött a bug, és mivel más frissítés kell Exynosra, meg Snapira, nyilván egyszerű oka van, amiért előbbi érintett; néha épp fordítva van).
Tényleg ez az időintervallumos dolog nagyon kieseik sokak számára... ez a mobil még nincs piacon! Nem kell a dráma, mert mindenre van idő, van megoldás is. Ha manapság előrendelsz valamit, akkor gyakorlatilag beleegyezel abba, hogy ilyen kis kálváriákon menj keresztül addig, míg meg nem jelenik a mobil (vagy az adott akármi, amit rendeltél, nem kell mobilnak lennie, hogy ilyenek történjenek) hivatalosan, a nagyközönség számára. Cserébe kapsz ajándékokat, meg hamarább kézhez veszed a készüléket, stb. Tavaly is ez volt. Azelőtt is, meg most is. És ez nem Samsung-specifikus dolog. Nem is Android-specifikus.