- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Eleglide C1 - a középérték
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Milyen GPS-t vegyek?
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
Hirdetés
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
AIex
tag
Sziasztok !
Gondolkozok egy S22-n, egy S7-et váltana,
Hétköznapi használatban (spotify, YT, messenger) mennyire lenne probléma a melegedés, illetve az akku idő ? (Persze, 5.5 éves S7 után kb 2500 ciklussal a háta mögött minden megváltás lesz)
TMX-es kedvezmény jóváírással van valakinek tapasztalata ? Telenor-nál venném a telefont, így először megkéne venni, és utána adna ajánlatot a TMX (ez már szimpatikus, hogy ajánlat kéréshez, a vásárlást igazoló számlát fel kell tölteni), majd ha elfogadom, elviszik, és modanak rá egy árat, amit "ki is fizetnének érte". Illetve, ha adok nekik egy Nokia Lumia-t, pl. arra is adnak 35.000 Ft kedvezményt, vagy mondjuk akár az S7-re (nem vagyok benne biztos, hogy használtan adna érte valaki ennyit), mivel nem azt írták, hogy akár 35.000Ft kedvezmény, de azt sem gondolnám, hogy bármire oda adják a 35.000Ft kedvezményt.
-
AIex
tag
válasz ateszapa748 #1097 üzenetére
A buds-t, members appon keresztül tudod majd igényelni.
[ Szerkesztve ]
-
AIex
tag
válasz autotaxmo #1100 üzenetére
Azért is csinálhatják, mert valószínűleg korábban sokan visszamondták a rendelést, vagy nem vették át a telefont a futártól. Ez elég bosszantó lehet nekik, mivel 1-2 napja le is állították az előrendelést. Így potenciális ügyfelektől eshetnek el, mert azokat a készülékeket, amiket nem vettek át, lehet más átvett volna, aki végül adott esetben, szolgáltatónál, kártyásan veszi meg a telefont.
-
AIex
tag
válasz Alvin_ti4200 #1310 üzenetére
Gondolom azt kár feltételezni, hogy a szerényebb teljesítmény szerényebb fogyasztással, és hőtermeléssel jár....
@ForRedGlory
Igen, MPL-t említettek, 2 éve is MPL hozta...[ Szerkesztve ]
-
AIex
tag
TMX honlapján kell intézni.
Kiválasztod a készüléket (lista / imei szám alapján), mellé fel kell tölteni pár doksit, pl a telenortól kapott számlát. Jön érte a futár, TMX bevizsgálja, valószínűleg mondanak egy valamivel alacsonyabb árat, mint az előzetes kalkuláción, ha elfogadod, akkor utalják az ellenértékét X munkanapon belül.
-
AIex
tag
Igen, elég hamar out of stock lett,
Én is vaciláltam rajta, de élőben nem tudtam megnézni, kép alapján nem tudtam eldönteni, így maradt a fekete, biztonsági játéknak.
@autotaxmo
Jó kérdés. Ugye Samsungos előrendelésnél levonja automatikusan, és a beszámítatni kívánt készülék ellenértékét, az ajánlattétel elfogadása után teljesítik.Telenornál úgy szól az ajánlattétel, hogy a kedvezmény készülékbeszámítás esetén érvényes, így valamit mindenképp be kell számítani. Én ezért tervezem egy 220-as vagy 225-ös Nokia beszerzését, azt kb nullára ki lehet hozni, aztán a jelenlegi telefon meg vagy megy a fiókba, vagy eladom.
-
AIex
tag
válasz polonic #1585 üzenetére
Készülékbeszámítás
Megrendeled a készüléket, Telenor-tól/nál átveszed, majd a kapott számla segítségével kiválasztod a beszámítani kívánt készüléket a TMX honlapján. Kiválasztod a paramétereket, majd a TMX küld egy futárt. Kapsz egy dobozt, abba bele kell raknod a telefont, ezt egy plombával lezárják, majd TMX-nél átnézik a telefont, kiajánlanak egy árat, ha elfogadod, akkor utalják neked a beszámítani kívánt készülék kiajánlott árát, valamint a promócióban szereplő kedvezményt. Samsung oldalán látni fogod azt is, melyik telefont, mennyiért számítanák be, illetve érdemes számolni az ott feltüntetett ár -10%-val.
Buds
Megkapod a telefont, és az IMEI szám segítségével tudod igényelni Members alkalmazásban. Érdemes sietni, mivel elméletileg a promóció a készlet erejéig érvenyes, szóval lehet kevesbb buds lesz, mint előrendelt készülék. -
AIex
tag
válasz polonic #1614 üzenetére
Kaphatsz olyan emailt, hogy elfogyott a készet, stb. De S22-ből is leszedték a zöld variánst, szóval talán próbálják menedzselni, és nem azt fogják mondani, hogy időközben elfogyott a készlet, bár a weblapon is úgy fogalmaznak, hogy akár Február 25.én megkaphatod. Szóval előrendeled, és "majd" jön. Az Ultra-t 14.-től igérték, azt lehet megkapod előbb.
TMX-es beszámítást neked kell indítani a Telenoros számlával.
-
AIex
tag
válasz Leonardo91 #1628 üzenetére
Délelőtt, kora délután, valaki csinált screen shotot a regisztrációról,
SES azért is más, mert azthiszem mutatja a kosárban is. Nem tudom, kell-e külön regisztrálni, de azért az, hogy ott virít a kosárban, kicsit ráutaló magatartás, ha van mellé apróbetűs, ha nincs. Telenor, és a többi szolgáltató kicsit konszolidáltabb, mivel nem része a rendelésnek, vagy a kosárnak, hanem egyből említik, hogy regisztrálni kell érte. Minden esetre, majd meglátjuk.
@autotaxmo
Meglátjuk, egyik fórumtárs, ha minden igaz, ma már tudott regisztrálni, illetve, egy másik kollégának Telenor már le is szállította a sima S22-est is. GVH bünti is akkor járna csak,- ha járna - ha elég sokan jelentenék. Ahogy említettem, majd meglátjuk mi lesz a kimenetel. -
AIex
tag
válasz HoldfenyLuna #1672 üzenetére
Elméletileg IMEI számot néz, ezért szerintem maximum az számít, hogy EU régiós készülék IMEI száma legyen, és egy IMEI szám, 1x szerepeljen, bár ez saját vélemény / meglátás.
-
AIex
tag
válasz ronson88 #1684 üzenetére
Lakossági tarifához máshogy néz ki a GUI az előrendeléshez, plusz ott 25.-e a legkorábbi időpot. Mivel mindenhol máshol csak az Ultra-t említik, hogy akár 14.-től elérhető (lakossági ügyfeleknek / természetes személyeknek) ez lehet egy user error a Telenortól.
Ha publikus, te egyébként céges flottában vagy ? Illetve, ha flottás készülék árakat hasonlítod a lakossági árakhoz, akkor a flottás árak kedvezőbbek, azonos, vagy közel azonos havidíjak mellett ? Nem a konkrét összegre vagyok kíváncsi, csak arra, van-e eltérés, mivel nekem is kínáltak fel flottás ehetőséget, de a korábbi flottáknál, ha a havidíj kedvezőbb volt, akkor a készülék volt drágább, mintha lakossági ügyfélként vásárolnék.
-
AIex
tag
válasz ronson88 #1694 üzenetére
Köszönöm ! Annak idején, én ezért hagytam ott, egy Telekomos flottát, a havidíj 2000Ft körül volt, 100%-osan lebeszélhető, másodperc alapú számlázással, a percdíj pedig 5Ft körül mozgott, (ez 10 évvel ezelőtt nem volt rossz konstrukció) viszont a készülék drágább volt 2 év hűséggel, mintha kártyásan elhozom lista áron a telefont.
Nyílván, ez több minden függvénye, leginkább azé, mit tudtott magának kialkudni a szerződő fél. -
AIex
tag
Sziasztok !
Telenor oldalán rendeltem 11.-én este egy S22-est,
25.-ei átvételt jelöltem, azóta is "megrendelés feldolgozása folyamatban van" státuszban van a rendelés. Ez normális ? Lesz ebből telefon, vagy érdemes beszélni ügyintézővel, hátha beragadt a rendelés ?
-
AIex
tag
válasz Dave Crank #2631 üzenetére
Köszi ! Beszéltem velük, elméletileg holnap hozza a futár, meglátjuk.
@autotaxmo
Köszi neked is.[ Szerkesztve ]
-
AIex
tag
válasz Dave Crank #2645 üzenetére
Én is, azért teljesen nem reménykedem benne.Kíváncsi vagyok én is...
-
AIex
tag
válasz Dave Crank #2658 üzenetére
Na, szuper !
Nálam sem sms-es, se semmilyen értesítés, státusz még mindig ugyan az,
Kíváncsi leszek, de mpl-el én eddig csak sz*ptam,
First impression ? Miről váltasz ?
-
AIex
tag
válasz Dave Crank #2667 üzenetére
kedvezményt érvényesíteni, vagy ilyesmi.
Telenornak vannak kedvezményes csomagjai, ebből pl. van olyan is, ami életkorhoz van kötve, és ezeknél egy éves adategyeztetés (sz.igazolvánnyal) szükséges. Szóval lehet valami hasonló, adategyeztetéses buli.Buds : Samsung Members-en kell regisztrálni.
Beszámítás : TMX felületén kell intézni, fel kell tölteni a kapott számlát, megadni milyen készüléket számíttatnál be, és egyéb adatok, majd jóváhagyod, és hamarosan küld érte futárt a TMX. -
AIex
tag
válasz Dave Crank #2674 üzenetére
No, megjött a telefon,
Én is részletre vettem, kaptam számlát, aminek van sorszáma, illetve a készülék teljes ára, szerintem ez nem lesz akadály.
-
-
AIex
tag
válasz Singularity #2747 üzenetére
Amennyiben a csúcs alatt, az S22 Ultrát érted, talán érdemes rajta gondolkodni. Erősen személy függő, de nekem pl. a ceruza anno a Note 9-nél sokat adott hozzá.
Nem voltam még iPhone tulaj, viszont szerintem S22-re, S22+-ra, nem érdemes. Nem vagyok egy Apple fan, de úgy gondolom, az Apple rendszerint erős készülékeket rak le az asztalra, és elég sokáig biztosítanak szoftver támogatást, plusz a saját SOC, ami jellemzően jól eltalált, illetve a szoftver plusz a korábban említett rendszer chip házon belül készül, és szerintem profitálnak is belőle (optimalizáció, stb.)
-
AIex
tag
Sziasztok !
Akiknek megvan az S22-es 1-2 hete, azoktól kérdezném, hogy kinek, mennyire vált be a telefon ?
Ki fogja visszaküldeni ? Mik a tapasztalok, napi használatban ?
Pénteken fog letelni a 14 nap, de mostanában sok minden összejött, nem tudtam sokat foglalkozni a telefonnal, akksiba került 2 vagy 3 ciklus összesen.
Sajnos topikot sem tudtam követni, és összgyűlt 200+ HSZ.
Illetve, telefon beszámítás, szerintetek, ha Telenortól rendeltem, és küldök be egy 70-es függő telefont, akkor beszámítják azt is ?
Előre is köszönöm !
[ Szerkesztve ]
-
AIex
tag
Sziasztok !
Ha már tokok,
UAG Pathfinder tokok megérik az árukat ?Nem csak védelemre, hanem a minőségérzetre is gondolok, mennyire minőségi kézben fogva ?
-
AIex
tag
Köszönöm !
Vezetéknélküli töltés, másodlagos.
Inkább a minőségérzetre lettem volna kíváncsi, nagyon nem találtam szimpatikus tokot, egyedül talán a Spigen Neo hybrid, de nem tudom, hogy akarok megint egy darab gumidarabot (eddig jellemzően hybrid tokjaim voltak, aminek a külső rétege szilikon) fogdosni.
Akkor lehet ránézek erre az UAG-ra. -
AIex
tag
válasz Vismajor01 #3302 üzenetére
Bőr, vagy esetleg egy Alcantara tok tervben van, de én béna vagyok, és leverem, leejtem a telefont, szóval napi használatra kell egy tok, ami véd esés ellen.
-
AIex
tag
Sziasztok !
Aki elfogadta a TMX előzetes ajánlatát, és ezzel együtt "megrendelte" a futárt, hány nappal később kapott bármi értesítőt, akár a futártól ?
Előre is köszi.
-
AIex
tag
Én Február 11.-én rendeltem, 25.-én kézhez kaptam.
A készülék beszámítást húztam-halasztottam, mert abban sem voltam biztos, hogy nem küldöm vissza a telefont (otthon volt, nem volt vele időm foglalkozni) aztán, végül úgy döntöttem, hogy marad, kitudja, jövőre milyen árak lesznek, vagy lesz-e készlet, stb.
Így tegnap ütöttem le a készülékbeszámítást, de nem vagyok benne biztos lesz ebből bármi, a késői dátum miatt. Március első hetében chateltem a Samsunggal, meddig lehet élni ezzel a lehetőséggel (TMX irányított hozzájuk), ők annyit mondtak, hogy a promóciós szabályzat 5-ös, vagy 5.5-ös pontjában, de ott nincsen konkrét dátum, hogy beszámítási folyamatot meddig lehet igényelni, ha előrendelésben rendelted / vetted a telefont.
Szóval nem lennék meglepődve, ha 2 szék között most seggel a földre esnék.
-
AIex
tag
TMX-től csodát nem szabad várni. Elég végignézni a google értékeléseket, kezdve a rosszul visszaragasztott üveghátlaptól (S6 vagy S7) a privatizált RAM modulokig, illetve memória kártyákig.
Nekem anno 2 vagy 3 hetesen ment hozzájuk az S7, és email-ben simán leírták, hogy a tartozékokért nem vállalnak felelősséget, az a normális működés része, hogy egy töltő, vagy egy mem kártya elveszik a szervíz során.
Ennyit róluk. A probléma inkább azzal van, hogy ilyen senkiházi céggel, szerződik a Samsung, a Lenovo, vagy a Huawei. És azoknak ezt a szolgáltatást kell évezniük, akik kifizetnek egy eszközért 2-5-700.000 Ft-ot.
-
AIex
tag
válasz autotaxmo #3358 üzenetére
Igen. Anno, amikor megvettem az S7-et, egy Xperia SP-t váltott, és a Cordon-nak (akkor ők voltak a Sony hivatalos szervízpartnere) sikerült leszerepelnie, több alkalommal.
Amikor új telefon után néztem, akkor kitétel volt, a magyarországi szervízpartner "milyenséges", és szomorúan tapasztaltam, hogy az Asus, illetve Sony telefonokat a Cordon szervizelte, míg a Huawei, Samsung telefonokat a TMX, illetve talán a Motorola, Lenovo, HTC készülékeket is. Az LG-nek volt talán egyedül, másik szervízpartnere.
-
AIex
tag
válasz T0rnad0 #3360 üzenetére
Igen, ebben igazad van, a Google értékeléseken szinte csak a negatív értékelések vannak (mondjuk abban van olyan, ami tényleg "parádés"), viszont nem látjuk a teljes statisztikát, mennyi készülék fordul meg évente, és annak hány százaléka negatív kimenetelü.
@autotaxmo
Igen, de a biztosítás kötésekor, már a szolgáltatóval állsz szerződésben, nem pedig Samsunggal, vagy TMX-el. Plusz, ha problémád van, Samsung-TMX elkezdhet egymásra mutogatni, míg a fogyasztó, csak a két szék közé esik.
Bíztosításánál, meg a szolgáltató biztosít egy szolgáltatást, amiért fizetsz. Őket sokkal egyszerűbb számonkérni, plusz ők lehet nagyobb törődést mutatnak majd, mert talán ráébrednek, hogy ezekből a hülyékből élünk meg, lehet nem csak a pénzt kéne beszedni.
Ezen felül, én sima garanciális ügyintézéshez is, a szolgáltatóhoz viszem a telefont, mert ha egy cég / viszonteladó küld be egy készüléket javításra, akkor azzal kevésbé mernek szórakozni, mintha magánszemélyként beviszed direktbe a szervízpartnerhez. Ezt csak azért gondolom így, mert ha több az elégedetlen hang, lehet a szolgáltató odaszól, hagyják abba a bénázást, mert náluk csapódik le a míves munkájuk eredménye (pl. sorozatos visszaküldés). -
AIex
tag
Ha ez vígasztal, én ugyan csak sima S22-est rendeltem, de 2 hétig, itthon volt, én meg még mindig a régit használtam, és azon gondolkodtam, hogy vissza küldjem-e, exynos, meg az akkuidő miatt. Szintén elfoglalt voltam.
Végül nem küldtem vissza, most már 2 napja ezt használom (bele raktam a SIM kártyát ).
-
AIex
tag
Szerintem ez a Note 9-nél is vastagabb, bár Note 9-hez nekem csak pár napig volt szerencsém, viszont a Note 9-es, nem volt szembeötlően vastagabb, mint az S7.
Amikor kivettem az S22-est, akkor én is meglepődtem, bár nekem nincs vele bajom. Súlya is pont annyi, hogy nem fárasztó, de érzed, hogy most valmit a kezedbe vettél.
Pathfinder tokkal, már kicsit viccesen is vastag, éppen nem idéz egy strapa telefont.
Engem inkább az zavar, hogy egy ilyen vastag készüléknél, nem hogy nagyobb, de még kisebb is lett az akksi.
Pénteken vitte el tőlem az S7-et a futár, amikor rányomtam a gyári visszaállításra, kicsit nekem is fájó volt. 5.5 év után, talán mondhatom, egy korszak lezárult.
@autotaxmo
Igen, valószínűleg a BT eszi. Korábban használtam BT hangszórót, vagy fülest, akkor érezhetően ette az akksit.
Tegnap S22-t levettem a töltőről, reggel 7 óra magasságában, és éjfélkor raktam fel 35%-kal. Persze nem egésznap használtam, de azért volt elméletileg egy 4 óra 45-ös SOT, illetve állandó mobilnet, vagy Wi-fi kapcsolat. Az új frissítést, még nem raktam fel.
-
AIex
tag
Szia !
Remélem megkapod mihamarabb,
Ahogy korábban említettem, gondolkodtam, hogy visszaküldöm a telefont, mert nem volt időm vele foglalkozni a 14 nap alatt, és nem tudtam, hogy "tetszeni" fog-e. Végül azért is maradt, mert féltem tőle, hogy a jelenlegi gazdasági helyzetben, jövőre, hogy és miként lehet majd adott esetben telefonhoz jutni, minden esetre, az is lehet, egy év múlva ilyenkor már nem lesznek ilyen gondok. Jó lenne, ha így lenne.
@autotaxmo
Nem felejtem el, holnap mondok majd neked még egy üzemidőt, abban lesz 10 óra folyamatos mobil adatkapcsolat.
-
AIex
tag
Nem tudom, számít-e, én Feb 11.-én rendeltem, Feb 25.-én nálam volt a telefon, Márc. 16.-án hozta a GLS. Telenoros rendelés volt a telefon.
Szerintem a 14 napot mindenképp várnak, hogy ne tudj elállni a vásárlástól, miután megvan a Buds (ha valaki erre játszana). Amennyiben már letelt a 14 napod, akkor értelemszerűen ez a része tárgytalan.
[ Szerkesztve ]
-
AIex
tag
Telenornál, elméletileg, offline vásárlás esetén is van X napod, -azt hiszem 14- elálni, vagyis régen volt, most azért 1-2 dolog változott.
Viszont, Samsung boltokban elméletileg nincs, szóval igazad van.
Én anno kaptam egy vissza igazoló emailt a Samsungtól, miután a members-ben regisztráltam.
-
AIex
tag
válasz autotaxmo #3394 üzenetére
Szia !
Mai nap statisztikája :
Képernyő bekapcsolt ideje : 2 óra 18 perc
Képernyő kikapcsolt ideje : 8 óra 58 percKörülmények :
Reggel 7:00-kor levettem a telefont, 100%-on volt, 7:30-ig otthoni wi-fi hálózaton volt. 7:30-kor eljöttem, de a wi-fi bekapcsolva maradt, 7:45-kor wi-fi ki, mobilnet be, mobilnetet most lőttem le egy 10perce.
Privát telefon, privát email fiók van rajta, 1 SIM kártya, üzemidő nagy részét FB feed, messenger, chrome, telefonálás teszi ki . Ez ma sem volt másképp. Hazafelé jövet történt még egy 40 perces zene hallgatás, BT fülessel. 50%-os akkuval értem haza, a fenti üzemidőket rögtön azután néztem, mikor hazaértem.
Amennyiben területi képviselő vagy, nálad ami még befolyásolhatja az üzemidőt, a kijelző fényere. Ha napközben sokszor nézel emailt a kocsiba be/kiszálláskor, akkor a szabadég alatt a panel szokásosnál nagyobb fényereje is jelenthet extra fogyasztást.
Nem tudom, hogy a panelek tudnak-e veszíteni a fényerejükből, az idő előrehaladtával, de ez a kijelző, egy fotonágyú az S7 kijlezője után, pedig hajdanán, aszthiszem az is 800nit környékén volt.
-
AIex
tag
Sziasztok !
Nekem is megjött a csoda csapat ajánlata,Beküldtem egy szinte tökéletes állapotú, működő S7-et, előzetes kalkuláció 22e Ft, most mondtak rá 12e-t,
Ilyenkor van még lehetőség másik telefont beküldeni ?
-
AIex
tag
válasz autotaxmo #3449 üzenetére
Igen, tudom, hogy kálvária lenne, de nem tudom. Tényleg eléggé szép állapotban maradt meg az S7, végig én használtam, mindig tok + fólia volt rajta, doboza megvan + összes tartozék bontatlan, szerintem 25-ért simán eltudnám adni.
A 22e is lélektani határ volt, de arra számítottam, hogy "all together" 50e Ft-ot azért fogok kapni.
Visszaküldés díja tiszta sor, én is inkább a káváriától félek.
-
AIex
tag
Sziasztok !
Köszönöm mindenkinek a segítséget,
Beszéltem velük, azt mondták, amit feltételeztünk, másik készüléket nem lehet már beküldeni, ha nem fogadom el az ajánlatot, a készülék beszámítást sem írják jóvá.Ha problémám van a kapott ajánlattal, írjak egy emailt, és megmondják, miért lett kevesebb.