Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #16820480

    törölt tag

    válasz hallerlaller #49 üzenetére

    Elvileg igen. De ugye fontos, hogy a tudatos vásárlók nagyon kisebbségben vannak azért (ha kellően szerteágazó a termékpalettád, és gyakran variálod, akkor még a kockák is nehezen igazodnak ki, hogy mi a különbség az egyes modellek között).
    A másik, hogy azért az Oppo és Vivo nem szart árul teljesen. A telefonjaik nagyon komoly minőségűek, szépen össze vannak rakva, jó anyagokból. A színvariációk nem annyira európai ízlésnek megfelelők, de Ázsiában a fehér-arany-pink megy leginkább. Emellett például szinte csak ők (és a Meizu, LG) tesz értelmes DAC-ot a telefonokba. A szelfikamera arrafelé fontosabb szinte a hátlapinál.

    Szóval nem olyan fekete-fehér ez a téma, a helyi ízlésnek eléggé megfelelnek. Persze, nem olcsók, de nem is Samsung-Apple árban vannak azért. Ott az Oppo R11, nekem tökre tetszik, szürkében vagy feketében. Annyiba kerül Kínában, mint egy Mi6, amiben papíron erősebb SoC meg hardver van, de gyakorlatban én nem választanám a Mi6-ot az R11 ellenében.

  • vicze

    félisten

    válasz hallerlaller #49 üzenetére

    Ööö Apple?

    De alapvetően egy elég nagy tévesében vagy. Jelenleg a Xiaomi szeretne oda eljutni, ahol a BBK(Oppo/Vivo/OnePlus) van és nem fordítva. Az hosszútávon nem egy fenntartható üzleti modell, hogy befektetői pénzen élsz és nem termelsz profitot, lásd LeTV. Xiaomi fennállása óta 0-ás vagy veszteséget termel, a növekedési ráta miatt tud befektetői pénzt bevonni, úgy hogy saját termékük kb. csak a mobil és pár szolgáltatás, amiből nincs különösebb nyereség még. Lehet ezt a modellt folytatni, de ahhoz a szolgáltatásokra kell építeni, Amazon majd 10évig veszteséges volt, mivel sikerült 1-2éve nyertségbe billennie, de ők 100%-osan a szolgáltatásokra építetek. Xiaomi-nál ez kevésbé látszik.
    Tavalyi évben pont az történt, hogy amint bedőlt az adott értesítési modell egyből piacont veszettek és pontosan a BBK cégek üzleti modelljét kezdték el követni a Mi Home-ok nyitogatásával, hogy minél nagyobb legyen az offline megjelenés.

    BBK-nak is van olcsó készüléke akár olcsóbban mint a Xiaomi. És mivel továbbra se a szilícium kilóját veszik a vásárlók, hanem egy készüléket, így nem pénzt dobnak ki, hanem leginkább szoláltatást vásárolnak. Ezekben a szolgáltatásokban is a BBK márkák jobbak.

Új hozzászólás Aktív témák