- Eredeti dizájnnal tér vissza idén a Nokia 225 4G
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- iPhone topik
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sweet Lou 6
addikt
Azt lehet tudni, hogy mekkora a sávszélesség igénye? Otthon gigabites net mellett nem merült fel, viszont most ideiglenesen vidéken vagyok, itt meg egyelőre 150 Mbit-es net van (várjuk a Digi-t mint megváltót, az optikai kábelek már le vannak fektetve).
sweetlou6.wordpress.com
-
RawrrSoul
csendes tag
válasz Sweet Lou 6 #1 üzenetére
Elvileg 10 Mbit a legalsó határ, de nekem 150 Mbit volt idáig, csak 1 jó hónapja van 500 Mbit, és ott is tökéletesen üzemelt, azt leszámítva, hogy nekem pl. telefonon negatív tapasztalatom volt.
n o p e !
-
RawrrSoul
csendes tag
Óh ezeket a köröket lefutottam, 5 GHz, 2.4 GHz, mobilnet is volt... Mondjuk ezek a tapasztalatok régebbiek, azóta nem próbáltam, ezt elfelejtettem írni a bejegyzésben...
n o p e !
-
rElla
csendes tag
válasz Sweet Lou 6 #1 üzenetére
A 150-nek elegnek kell legyen.
-
Maradok a telepített játékoknál és akkor nincsen semmilyen lag.
S23 Ultra / Watch 6 / Q80T 65" / 14600KF / RTX 4070 S / JBL / S3000 Pro / WH950NB
-
negyven2
veterán
válasz Sweet Lou 6 #1 üzenetére
Hivatalosan 10Mbit-es kapcsolat szükséges hozzá. Azért ennyi, mert ennyit eszik a streaming. Én egy One X-en használom, és a Router-be épített mérő szerint ekkor (tehát amikor éppen használom a Cloud Gaming-et) az Xbox pont ~10Mbit-et fogyaszt. Ugye a Streaming 1080p/60fps-ben érkezik.
Viszont amikre nagyon érzékeny a rendszer az a késleltetés (Ping), a packet loss és a jitter. Leginkább ha az utolsó kettő magas akkor fordul elő az, hogy szétesik a kapott stream.
Én egy jelenleg még egy, hivatalosan 40/4-es kapcsolatot használok (de épül már ki a Digi FTTH). Az estek nagy részében konzolon kiválóan működik a rendszer (még az input lagg is minimális). Viszont az utóbbi időben nagyon sokszor előfordult, hogy akár 20-30%-os is a csomagveszteségem. Ekkor ráadásul (de lehet ez az oka) még a 4 Mbit-es feltöltésem is 0.04 lesz (pontosabban a 0 és között ugrál). Ekkor sok más mellett a Cloud Gaming is használhatatlanná válik. Vagyis igazából a stabil net fontosabb mint, hogy mennyivel jön.
Van még kettő másik befolyásoló tényező is, de ez inkább az input lagg miatt számít. Az egyik, hogy nem igazán szereti a NAT-olt netet. A másik meg, hogy lehetőleg kerüljük az alternatív DNS szolgáltatások (Google/Cloudflare DNS) használatát.
Csatlakozás esetében tényleg jobb a vezetékes/5Ghz-es kapcsolat, de igazából nincs nagy hátrány abból, hogy ha csak 2.4Ghz-es a WiFi.
Illetve még annyit, hogy tapasztalatom szerint jelenleg a natív Xbox-os/PC-s/Androidos app-ban (és ebben a sorrendben) működnek a legjobban. A böngészős megoldások estén sokkal jobban érezni azt, hogy egy távoli szerveren futnak a játékok.
"Fact. Bears eat beets. Bears. Beets. Battlestar Galactica."
Új hozzászólás Aktív témák
- Eredeti dizájnnal tér vissza idén a Nokia 225 4G
- RAM topik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Autós topik
- Kupon kunyeráló
- Formula-1
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen NAS-t vegyek?
- További aktív témák...