- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
negyven2
veterán
válasz Sweet Lou 6 #1 üzenetére
Hivatalosan 10Mbit-es kapcsolat szükséges hozzá. Azért ennyi, mert ennyit eszik a streaming. Én egy One X-en használom, és a Router-be épített mérő szerint ekkor (tehát amikor éppen használom a Cloud Gaming-et) az Xbox pont ~10Mbit-et fogyaszt. Ugye a Streaming 1080p/60fps-ben érkezik.
Viszont amikre nagyon érzékeny a rendszer az a késleltetés (Ping), a packet loss és a jitter. Leginkább ha az utolsó kettő magas akkor fordul elő az, hogy szétesik a kapott stream.
Én egy jelenleg még egy, hivatalosan 40/4-es kapcsolatot használok (de épül már ki a Digi FTTH). Az estek nagy részében konzolon kiválóan működik a rendszer (még az input lagg is minimális). Viszont az utóbbi időben nagyon sokszor előfordult, hogy akár 20-30%-os is a csomagveszteségem. Ekkor ráadásul (de lehet ez az oka) még a 4 Mbit-es feltöltésem is 0.04 lesz (pontosabban a 0 és között ugrál). Ekkor sok más mellett a Cloud Gaming is használhatatlanná válik. Vagyis igazából a stabil net fontosabb mint, hogy mennyivel jön.
Van még kettő másik befolyásoló tényező is, de ez inkább az input lagg miatt számít. Az egyik, hogy nem igazán szereti a NAT-olt netet. A másik meg, hogy lehetőleg kerüljük az alternatív DNS szolgáltatások (Google/Cloudflare DNS) használatát.
Csatlakozás esetében tényleg jobb a vezetékes/5Ghz-es kapcsolat, de igazából nincs nagy hátrány abból, hogy ha csak 2.4Ghz-es a WiFi.
Illetve még annyit, hogy tapasztalatom szerint jelenleg a natív Xbox-os/PC-s/Androidos app-ban (és ebben a sorrendben) működnek a legjobban. A böngészős megoldások estén sokkal jobban érezni azt, hogy egy távoli szerveren futnak a játékok.
"Fact. Bears eat beets. Bears. Beets. Battlestar Galactica."