- Digitális detox a Nokiától
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- DIGI Mobil
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Mégse száll ki a Meizu?
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Yettel topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Egyre gyorsabban ügyködik saját HBM memóriáján Kína
ph Konzorciumban dolgoznak a cégek a HBM2 implementálásán.
-
Rövid előzetesen a Lost Records: Bloom & Rage
gp A Don't Nod legújabb kalandjáték valamikor az év folyamán érkezik PC-re és konzolokra.
Új hozzászólás Aktív témák
-
v.attis
őstag
Xiaomi.eu-t vagy stock romot használtál az arrow előtt?
Miben jobb az arrow?Nekem sem a kedvencem a miui, de el vagyok vele. Tudásban mindenképp elég, az ui nem jön be, meg kicsit azért örülnék egy kis akkuidő spórolásnak... Úgy bírja ki nálam a 2 napot a xiaomi.eu rom, hogy minden éjjel 5 órára teljesen kikapcsol.
-
MODERÁTOR
"Pl. vannak olyan appok amik nem küldenek értesítést akárhogy állítgatok be minden erre vonatkozó szabályt, hogy ne altassa el a rendszer."
Ez szerintem app hiba is, mert a legutóbbi frissítés óta az AdGuard kidobódik a memóriából időről időre, de pl. a Zepp nem. (Igaz, nekem Poco X3 NFC van, de szintén MIUI.)"Én kerülném a Xiaomi/Poco telefonokat."
Neked nem jött be, de ettől még fórumtárs simán jól járhat a telóval. Szóval vegyen csak nyugodtan Xiaomi/Poco telefonokat.[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy A54
-
v.attis
őstag
Ma nekem is előjött ghost touch. Az nem lehet, hogy a kijelzővédő fólia okozza? Kb 1 hete cseréltem le a gyárit üvegfóliára, persze nem drága, hanem Aliexpress-esre. Annak ellenére, hogy tökéletesen illeszkedett, néhány napja el kezdett körbe fel levegősödni.
Nem lehet, hogy köze van a hibához? -
v.attis
őstag
Banggood és nem eu-ból jött. Még akkor vettem amikor az adózás és vám nem jött be.
Eddig ez a harmadik telefon amit így vásároltam, soha nem volt semmi baj velük. Megjegyzem ez a leg drágább is...Garihoz kéne videó felvétel tudtommal, az meg eddig nincs, reggel kezdte a hülyeséget, akkor csinálta párszor, azóta nem.
Meg ki a franc tudja hogy érvényesírhetem a garit a föld túlsó végére...[ Szerkesztve ]
-
v.attis
őstag
Nem kizárólag neked akarom szegezni a kérdést, de az tudható, hogy melyik webshopban árúsítanak Huaxing paneles X3 Pro-t? Legyen az akár belföldi, vagy EU piactér. Vagy ez teljesen össze van kavarva, minden került mindenhova?
Mondjuk ez csak és kizárólag akkor érdekel, ha valamit vissza fizetnek. Ha nem jutok velük egyezségre akkor ezzel kínlódok még egy ideig, hátha valamit kitalálnak szoftveresen. -
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
-
v.attis
őstag
Sőt, tovább megyek: összességében el adnak mondjuk 20 millió példányt, értelem szerűen haszonnal, tehát a bekerülési költsége biztos alacsonyabb az eladási árnál.
Ha a 20 millióból, mondjuk 10 ezret vissza kell fizetniük, akkor az tulajdonképpen azt jelenti, hogy 10 ezer darabnál elbukták a bekerülési költséget. A többi veszteség tulajdonképpen csak nem megvalósult nyereség, tehát az árrés elvesztése nem is valós veszteség! És ehhez még hozzá jön az is, hogy a visszaküldött készülékeket újrahasznosítják vagy újra összeszerelik és értékesítik.
Ezek a "veszteségek" olyan alacsonyak, hogy bőven beleférnek, ekkora eladási mutatók mellett.
Sőt, a legtöbb gyártó eleve számol hibaszázalékkal, bele van kalkulálva az árba, tehát már eleve be van tervezve a 10 ezer hibás darab és úgy van megszabva az eladási ár, hogy azt is fedezze.Több gyártó területen dolgoztam, ahol minden fázisra be volt tervezve 4% veszteség. Persze szinte sosem volt meg a 4%, a legtöbbször 0-1% volt a reális. Így a tervezett haszonkulcsnál mindig magasabb haszon volt a megvalósult.
-
Spec
őstag
"Egy indiai srác a youtubeon említette először ezt a Tianma/Huaxing dolgot, nála 2-3 hónapja tünetmentes a készülék, amióta kicserélték neki a Tianma panelt a hivatalos szervizben a másikra."
Ezzel a dologgal egyébként alapvetően két gondom van. Egyrészt mi a biztosíték rá, hogy a szerviz nem Tianma gyártmányú panelre cseréli, mint hivatalos gyári csere alkatrészre. Ha ez így van, akkor ugyanúgy előjöhet a hiba később. Lehet a srácnak 2-3 hónapja hiba mentes, de a 4. hónaptól megint előjöhet a hiba. Akkor mi a helyzet, megint csere, és akkor megint megy 3 hónapig? Utána mi lesz, addigra lejár a garancia, és ha megint cserélni kell, akkor az már saját zsebre megy, vagy inkább vágod ki a kukába a francba.
A másik gondom, hogy ha cserélni kell a panelt, akkor az a korábbi hozzászólásomban már említett okokból nem lesz soha olyan, mintha új, gyári lenne a teló. Egyszerűen egy kijelző panel cserét ezeknél a ragasztott kivitelű telefonoknál lehetetlen úgy elvégezni, hogy az nyom mentes, alkalmasint sérülés mentes legyen. Ezt a legprecízebb szakszerviz se tudja végrehajtani. Lehet kívülről úgy néz ki, és jó esetben nem látsz rajta semmit (ha szerencséd van), de belül akkor is fel lesz bolygatva az egész teló. Egyszer minimum szét kell kapni elemeire, majd újra összerakni, ami már nem lesz soha olyan mint a gyári összeszerelés. Ez a gondom."They were the only species to offer true resistance to the Borg." – Seven of Nine
-
Spec
őstag
Egyébként azt had' kérdezzem még meg, hogy nálatok mi a jellemző használati mód? Sima átlagos napi használat, zömmel facebook, youtube, stb., vagy azért időnként megizzasszátok a telót valami komolyabb gaminggel, főleg FPS játékokkal, mondjuk egy kis mobile Pubg-vel, Codozással, ami azért nagyságrendileg jobban igénybe veszi a telót, és ezen belül a kijelzőt is.
"They were the only species to offer true resistance to the Borg." – Seven of Nine
-
Spec
őstag
Igen, nálad más a helyzet ez esetben. Egyébként lehet hülyeség, de megpróbáltad már úgy használni, hogy nem teszel rá se tokot, se kijelző védő fóliát? Csak kíváncsiságból érdekelne, hogy úgy is fennáll-e a hiba. Olvastam olyat is, hogy egy szorosabb tok is okozhat ilyet, mert feszíti a panelt a szélei, vagy a nem gyári fólia, vagy esetleg az az alá került szennyeződés is okozhatja.
Szépen kiszedném a tokjából, leszedném róla a fóliát (ha van rajta), és még szépen meg is tisztogatnám valami képernyő tisztítóval a kijelzőt, hogy semmi szennyeződés, zsír nyom, stb. ne lehessen sehol. Aztán próba szerencse... Tudom, hogy így kissé necces a használata, nem is hosszabb távra gondoltam, csak mondjuk pár napig érdekes lenne így kipróbálni teszt gyanánt."They were the only species to offer true resistance to the Borg." – Seven of Nine
-
Spec
őstag
Szuper! Kíváncsian várom az eredményt
Egyébként olvastam még pár trükköt a neten, amivel állítólag jelentősen javítható a helyzet.
Egyrészt a képernyő frissítést le kell venni 60 Hz-re.
Másrészt meg van a képernyőmentés funkció, ami alapból egy 3-újjas csúsztatásra van állítva. No, ezt elvileg érdemes kikapcsolni, azt mondják.
Beállítások->További beállítások->Gyorsbillentyűk->Képernyőkép-kép készítés és itt a Nincs-re rakni.
És van akinek az oldotta meg a problémát, hogy nem mentett ujjlenyomat mintát, vagy kitörölte a már mentetteket, bár ez annyira nem jó dolog szerintem biztonsági okokból. Aki amúgy sem használ ujjlenyomatos azonosítást, az ezzel is próbálkozhat.
Egyébként nem értem hogy lehet, hogy nektek 12.5.3 sőt 12.5.4 rendszer frissítést is felajánlotta már, nekem meg 12.5.2 van, és azt írja nem elérhető frissítés. Ez miért van? Nem egyszerre adják ki mindenkinek a frissítéseket?"They were the only species to offer true resistance to the Borg." – Seven of Nine
-
v.attis
őstag
Képfrissítés és 3 ujjas képernyőkép mentést kikapcsoltad? Vagy most milyen módosítást végeztél? Csak a tok és a fólia eltávolítása?
Nekem van tok, fólia, 3 ujjas mentés, 120 Hz és ma már volt 2 ghost érintésem. Hozzá teszem, hogy valamikor valami (lehet épp a ghost sorozat a múltkor) kikapcsolta a 120 Hz-et, amit ma vettem észre és vissza kapcsoltam.
-
v.attis
őstag
Nálam úgy tűnik, kizárólag a Chrome esetében jön elő és 120Hz-en. Igaz olyan kevés alkalommal történt meg eddig, hogy ebből nem kell statisztikát készíteni, de olyan, mintha hiperérzékennyé válna a kijelző. Legalábbis ma reggel ezt produkálja. Ha csak épp elmegy az ujjam egy reklám fölött, akkor meg is nyitja. Hozzá teszem ez is ritkán történik.
Ilyesmit a kezdetek óta észre vettem, ha a jobb szélen akarok megnyitni egy alkalmazást a kezdőképernyőn, akkor sokszor oldalra söprésnek érzékeli.
Valami olyan próba kellene, hogy az érintési érzékenységet csökkenteni. Nem tudom lehet-e ilyesmit.... -
Spec
őstag
Ez bíztató hír. Akkor mégiscsak lehet köze hozzá. Ha nem is kizárólag ez okozza, akkor is hozzájárulhat. Arra tudok gondolni, mivel egyeseknél 2-3 hónap használat után jön elő a ghost touch, és nem azonnal, hogy ez idő alatt a tok és a touch screen széle között begyűlik némi piszok, por, hajszál, stb. és ez okoz érintés hibát a túlérzékeny touch sensor esetében.
"They were the only species to offer true resistance to the Borg." – Seven of Nine
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
"De sem a Wayteq, sem a TMX nem vállalja, még garancián túli fizetős megoldás keretében sem."
Ez érdekes. Nekem a kínai beszerzésű Redmi Note 5-ömet javította volna a WayteQ.
Mondjuk, akkor még ők szervizeltek asszem, most pedig már csak továbbítják valahova.Samsung Galaxy A54
-
fudi2002
veterán
Majd ha lesz időm/kedvem ezzel szórakozni, akkor kipróbálok egy 12.5.4romot és arra egy OSS romot. Több ember írta, hogy akik ugyanebben a cipőben vannak és 12.5.2-3 ghost, nekik a 4 illetve a 12.0.x jó. Csak lenne végre egy épkézláb oss rom amiről nem írnak furcsaságokat...
Szakmai kérdésre privátban nem reagálok.
-
Spec
őstag
Nyilván nem lesz fertőzött (vagy de?), de egy új telefon megvásárlásához az az élmény is hozzájárul, hogy te magad bontod ki, te húzod le róla a fóliát, te kapcsolod be, te töltöd fel először, te lakod be először, stb. Jó, nyilván ezek szubjektív igények, de én ezekre is igényt tartok egy új készülék megvásárlásakor.
Arról nem beszélve, hogy ha veszek egy új telót, akkor van 3 napom cseréltetni ha baja van, vagy 14 napon belül elállni a vásárlástól, ha neten rendeltem. Ez a lehetőség már nincs ha egy más által hosszabb ideig használt telót kapok meg, akinél nem biztos hogy kijönnek azok a hibák, amik lehet nálam kijönnének.
Amúgy meg 2 hónaposan is lehet már a telónak sérülése, kissebb-nagyobb karcok, le is dobhatták, ami nem biztos hogy látszik rajta, de nem hiszem hogy jót tesz neki, stb.
Én biztos nem adtam volna érte 70e-t 2 hónaposan. Azért a 15-20e különbségért én nem vettem volna használtat, hanem csakis gyári újat. Szerintem egy ilyen teló használtan, 2 hónaposan max 50-et ér."They were the only species to offer true resistance to the Borg." – Seven of Nine
-
szkaroly
senior tag
Tudtommal az Aqua és a 220volt is a Xiaomi hivatalos partnere. Amúgy az Aqua a 6/128-as modellre is két év garit ad, pedig arra nincs kötelezve mivel 100e alatt egy év a kötelező. Az előbb dícsért MM és az Euronics a 6/128-as modellre viszont csak egy évet. Itt [link] van erről bővebb info. Szerintem a Oneplus nem igazán megfelelő példa mivel ha jól tudom még hivatalos képviselete sincs Magyarisztánban.
[ Szerkesztve ]
Poco X3 Pro
-
fudi2002
veterán
És mi a garancia arra, hogy a hivatalos magyar garanciát intéző TMX cég korrektül szervizel? Mert azért a hozzáállás/megállapodás miszerint nagy európajijúniótagokvagyunkörüljünk keretein belül közlik hogy nem európába szánt készülék baziszép global felirattal a dobozon európai viszonteladótól és még pénzért sem nyúlnak hozzá.....
Nekem a csodaszép asus márkaszervíz a tabletem 2ből 2szer nem tudta megjavítani... Hivatalos helyről 2 év garral, aztán kitörölhettem vele a valagam. Potom 100e volt jósok éve. Mondjuk utolsó Asus termékem volt... Fura mód Samsung tablet azóta teszi a dolgát, sajna az "olcsó" néha baromiradrága tud lenni...
[ Szerkesztve ]
Szakmai kérdésre privátban nem reagálok.
-
szkaroly
senior tag
Én augusztusban vettem a telefont (6/128 verzió). Akkor benéztem az MM-be és a polcon a termék alatt is 1 év volt írva. Én is meglepődtem, régebben a Huawei, Samu, Xiaomi esetében 2 év gyári gari volt. Év eleje óta csak 1 év kötelező persze. Az Euronics esetében viszont akkor még 12 hónap volt a weboldalon a gari ideje, most viszont már 24 hónap (ki érti ezt). Ezért vettem a 220volt-nál.
Poco X3 Pro
-
Spec
őstag
Egészen pontosan Smartshop webáruházban vettem, szóval nem dzsunka webshopból, és nem is valami noname hazai kis gsm turkálóból.
Lehet, hogy nem hivatalon Xiaomi partner, de az egyik legnagyobb és legmegbízhatóbb hazai webáruház. Sokszor rendeltem már tőlük, és még sosem volt gondom velük.
Amúgy a 8/256-os volt 86e náluk 1 év garival, és 12e-ért vettem hozzá + 2 év garancia kiterjesztést. Szóval összesen 98e volt az egész 3 év teljeskörű garanciával. Én ezt jobb vételnek tartom a 120e Ft-os alapáron adott 2 év gyártói garanciához képest is, még ha nem is hivatalos forgalmazók, akkor is."They were the only species to offer true resistance to the Borg." – Seven of Nine
-
-
fudi2002
veterán
Ha ez bejön és custom romra újra hajlandó vagy, amit átdobtam linket Lybkernelt kipróbálhatnád. Kb 3 féle touch firm van benne. Kiváló kernel, közben rápróbáltam arrow ngk és mochi kernelekrre, semmi extra. Lyb 1.12 szuper,ráadásul aksibaráttá farigcsáltam így nagyon gyors és nagyon bírgya
Szakmai kérdésre privátban nem reagálok.
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- LEGO klub
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Külpolitika
- Windows 11
- Autós topik
- Digitális detox a Nokiától
- Jövedelem
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- További aktív témák...