- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Yettel topik
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- iPhone topik
Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ijk
nagyúr
A Pioneer nem divat miatt dobta a plazmát, hanem mert kb. űrtechnika volt a maga korában, olyan költségekkel is. A tv meg sajnos nem hifi amit rentábilis kis mennyiségben gyártani. Több százezer-millió panelt kell lefuttatni gyártósoron és minél nagyobb árrésekkel eladni. Pioneer féle plazma technológia erre nem volt alkalmas, Panasonic átvette, olcsósította és az már közelebb volt a sweet-spothoz, de nem eléggé. LCD sokkal jobb üzlet, és tulajdonképp az OLED felfutásáig saját magának kell konkurenciát állítani. Magyarul hogy fussanak a gyártósorok és nyomják ki a tv-ket ki kell találni valamit amivel eladásokat lehet produkálni, a semmiért senki nem fogja a működő tv-jét lecserélni.
/人◕ ‿‿ ◕人\
-
senior tag
A baj ott van, hogy a marketingesek által keltett és kitalált és "piaci igényként" titulált bullshit határozza meg a fogyasztás irányát!
Buzzword-ök, ahogy írta itt valaki, és nem olyan termékjellemzők, amik tényleg fontosak lennének.
...és sajnos, amíg a fogyasztók ilyen marhák, addig ez lesz - nem csak a TV piacon."... test, lélek, szellem - anyag, energia, információ - tudás, bátorság, becsület - tény, igazság, valóság - belőle, benne, általa..."
-
Ijk
nagyúr
Szerintem nem státusszimbólumok ezek a mai elektronikai cikkek. Akinek az egy tv, Loewet vesz.
Geekek a vásárlóerő, kell az új, kellenek az új funkciók, az érzés amikor játszadozik egy új kütyüvel. Már maga a vásárlás, kicsomagolás érzése, az első bekapcsolás termel annyi dopamint hogy kialakul a függőség.
TV-hez lassan nem kell tartalom, mert a jövőbemutató technológiák miatt megveszik. Elég pár mintaanyag, demó, amivel az első pár hétben lehet évezkedni, aztán mennek 99%-ban azok a tartalmak amelyek max FHD SDR, és még csak nem is BD50 minőség.
/人◕ ‿‿ ◕人\
-
Angel1981
veterán
"Kellett valami új buzzword, amivel el lehet adni az új TV-ket. Csak a közelmúltban ugye ilyen volt a 3D, 4K, hajlított kijelző, OLED... most jön a 8K meg a "Wallpaper TV"."
Pontosan, ahogy mondod!
Egyre inkább izzadtságszagúak ezek a fejlesztések - a 4K-nak és az OLED-nek van létjogosultsága, de a cégek sokkal de sokkal gyorsabban szeretnék őket elterjeszteni, mint ahogy igény lenne rájuk.