- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Yettel topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Garmin Forerunner 55 - bemelegítő kör
Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
Új hozzászólás Aktív témák
-
gerii
addikt
Aláfestő zene, ha van, milyen stílusú?
-
pengwin
addikt
Nekem az jön le ebből az irásból, hogy nagyon el vagyunk kényelmesedve újabban:
ha egy játék nem megy azonnal és párszor kudarcot vallunk, azt már rögtön fel kell hozni ellene?
Most komolyan?
Ha egy játékban nem lehet kudarcot vallani akkor az nem jelent igazi kihívást!És egy városépítős, gyarmatosítós játékban tipikusan ilyen hosszú órákon át tartó kudarc van, nem egyik pillanatról a másikra onlik össze egy kolónia, város, jól is van ez így.
[ Szerkesztve ]
Üdv, pengwin
-
Stauffenberg
nagyúr
Mivel ezzel a játékkal még nem játszottam, így inkább csak általánosan szólnék hozzá:
Valóban van olyan, amikor a nehézségi szint inkább negatívum, például amikor a játék nem kihívást, inkább frusztrációt jelent vagy különösebb segítség nélkül dob bele a mélyvízbe, noha a reklám/marketing/doboz egy könnyedebb szórakozást ígért.
Előbbire jó példa mondjuk a Mafia első részének autóversenyes része, ami olyan nehézre sikerült, hogy patchben kellett könnyíteni rajta, én amúgy kivégeztem alatta egy billentyűzetet az öklömmel.
Utóbbira meg pár szimulátort lehetne felhozni, amit már-már arcade játékként reklámoztak, de közben meg 40-50 oldalas kézikönyvek végigolvasása nélkül képtelenség érvényesülni. Én emlékszem anno hogyan reklámozta a Microsoft a Flight Simulator X-et például.
Persze az is tény, hogy a modern Call of Duty játékokon nevelkedett rétegek számára a legkisebb kihívás is már taszító. Az megvan, mikor valaki a CoD: BO egyik misszióját viszi végig legnehezebb fokozaton egyetlen egy lövés nélkül?
-
Tanisz
senior tag
Ez jópofa, PC-re nem jön véletlenül?
Kieg: ööö...vagy már van PCn régebb óta?
Kieg2: nem szóltam, PC régóta van, eddig nem futottam össze vele, hmmm..furaEz amúgy ilyen Settlers az űrben játék?
Lehet hülyeséget kérdezek, akkor elnézést,de mihez hasonlít leginkább?
[ Szerkesztve ]
http://projekt.azigazikincs.hu/ ''Homo loquax nonnumquam sapiens''; "Nam et si ambulavero in valle umbrae mortis, non timebo mala, quoniam tu mecum es. Virga tua et baculus tuus, ipsa me consolata sunt. "
-
Csapoati
nagyúr
válasz Stauffenberg #4 üzenetére
A CoD-os dologról az jut eszembe, hogy F1-es autót is könnyű vezetni, ha Hamilton 60 kör alatt egy hibát sem vét?
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
dreampage
HÁZIGAZDA
Ebben inkább az a baj, hogy a játék nem "oktat", nem fejlődsz az által, hogy kihal a kolóniád. Persze, tudod, mit csináltál rosszul, de legközelebb meg valami más miatt vallasz kudarcot, és nem is mindig a saját hibádból. A teljesen lineáris haladás miatt pedig minden kudarc gyakorlatilag elvesztegetett időt jelent. Sokkal jobb lett volna, ha skálázható, paraméterezhető módokat is tesznek bele, akkor könnyebb lenne élvezni, egy ilyen játéknál ez különösen fontos lenne, pláne konzolon.
A játéknak soha nincs vége.
-
ceia
őstag
Addig tetszett, amíg kinyílt az űrhajó ajtaja. Onnantól aztán bullshit. Túl gyorsan masíroztak ki az emberek, erről egyből látszott, hogy nem valami igénes kaland következik, felfedezés, stb, hanem startégia. Előbbi esetben lassan, óvatosan jöttek volna elő. De itt minek húzni az időt, ki velük, hogy kezdődjön az építkezés.. Na igen, az a néhány ember azzal a pici hajóval mennyi mindent felépít, és milyen gyorsan! Röhejes az egész. Az lenne jó, ha valószerűbb lenne a szimuláció, mintha tényleg pár ember próbálna megmaradni egy bolygón.
it's more fun to compute
-
ceia
őstag
igénes , startégia Bocs, alig láttam az álmosságtól
it's more fun to compute
-
Tanisz
senior tag
Köszi
Néztem videókat róla azóta, lehet kipróbálomAzt valaki tudja, hogy milyen engine-nel készült?
Keresem, de nem találom[ Szerkesztve ]
http://projekt.azigazikincs.hu/ ''Homo loquax nonnumquam sapiens''; "Nam et si ambulavero in valle umbrae mortis, non timebo mala, quoniam tu mecum es. Virga tua et baculus tuus, ipsa me consolata sunt. "
-
pengwin
addikt
What engine was used to make this game?
None, it’s Shining Rock Software's own engine written from scratch using C++.Üdv, pengwin
-
Tanisz
senior tag
Öööö....,köszi
Hülyén fogalmaztam, nem a Banishedre gondotlam, hanem a Planetbase-rehttp://projekt.azigazikincs.hu/ ''Homo loquax nonnumquam sapiens''; "Nam et si ambulavero in valle umbrae mortis, non timebo mala, quoniam tu mecum es. Virga tua et baculus tuus, ipsa me consolata sunt. "
Új hozzászólás Aktív témák
- Újszerű! Garanciális Sony Playstation 5 Lemezes változat, 825GB! 2025.12 Garancia!
- Playstation 4 Játékok Tok Nélkül! 1./2.-(A.-tól,P.-ig)
- Playstation 5 Drive Edition 825GB (CFI-1216A), 2025.11.03-ig gyári garanciával, Bp-i üzletből eladó
- Beszámítás! Microsoft XBOX Series S 512GB játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- Beszámítás! Sony PlayStation 4 Pro 1TB játékkonzol extra játékokkal garanciával hibátlan működéssel