- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Stauffenberg
nagyúr
Mivel ezzel a játékkal még nem játszottam, így inkább csak általánosan szólnék hozzá:
Valóban van olyan, amikor a nehézségi szint inkább negatívum, például amikor a játék nem kihívást, inkább frusztrációt jelent vagy különösebb segítség nélkül dob bele a mélyvízbe, noha a reklám/marketing/doboz egy könnyedebb szórakozást ígért.
Előbbire jó példa mondjuk a Mafia első részének autóversenyes része, ami olyan nehézre sikerült, hogy patchben kellett könnyíteni rajta, én amúgy kivégeztem alatta egy billentyűzetet az öklömmel.
Utóbbira meg pár szimulátort lehetne felhozni, amit már-már arcade játékként reklámoztak, de közben meg 40-50 oldalas kézikönyvek végigolvasása nélkül képtelenség érvényesülni. Én emlékszem anno hogyan reklámozta a Microsoft a Flight Simulator X-et például.
Persze az is tény, hogy a modern Call of Duty játékokon nevelkedett rétegek számára a legkisebb kihívás is már taszító. Az megvan, mikor valaki a CoD: BO egyik misszióját viszi végig legnehezebb fokozaton egyetlen egy lövés nélkül?
-
dreampage
HÁZIGAZDA
Ebben inkább az a baj, hogy a játék nem "oktat", nem fejlődsz az által, hogy kihal a kolóniád. Persze, tudod, mit csináltál rosszul, de legközelebb meg valami más miatt vallasz kudarcot, és nem is mindig a saját hibádból. A teljesen lineáris haladás miatt pedig minden kudarc gyakorlatilag elvesztegetett időt jelent. Sokkal jobb lett volna, ha skálázható, paraméterezhető módokat is tesznek bele, akkor könnyebb lenne élvezni, egy ilyen játéknál ez különösen fontos lenne, pláne konzolon.
A játéknak soha nincs vége.
Új hozzászólás Aktív témák
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen alaplapot vegyek?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Piacvezető tandem OLED panellel érkezik az iPad Pro
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Horgász topik
- Dell notebook topic
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- További aktív témák...
- Playstation 5 Drive Edition 825GB (CFI-1216A), 2025.11.03-ig gyári garanciával, Bp-i üzletből eladó
- PS4 Pro 1TB ELADÓ!
- Xbox Series X + Venom töltőpad és akksi
- BESZÁMÍTÁS! Sony Playstation 5 825GB SSD digital konzol garanciával hibátlan működéssel
- Beszámítás! Nintendo Switch V1 Diablo Edition játékkonzol extrákkal garanciával hibátlan működéssel