Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • stvnppp

    senior tag

    válasz Bog #18 üzenetére

    Ez most olyan, mintha azt mondtad volna 2008 környékén, hogy az okostelefonokkal nem fog foglalkozni a Mobilaréna, mert azok máshogy működnek, mint a "butatelefonok". 100 éve van elektromos autó, de a belső égésű motorokra álltak rá a gyártók, mert az olcsóbb és fenntarthatóbbnak tűnt. Azért nincs olyan éles kaptafa, mint ahogy leírod.

    A PUG műszaki embere valószínűleg nem az infotainmenttel foglalkozik, mert egy autótesztnél nem annak kellene meghatározónak lennie, az már más kérdés, hogy manapság az. Illetve az lesz a jövő, nem véletlenül nyomják ezt az autógyártók, pont ezért lehetne jobban elmélyedni ebben a témában, mert amúgy sokakat érdekel az autó fogyasztási adatai nélkül is.

  • axioma

    veterán

    válasz Bog #18 üzenetére

    A Type-2 csati hogy kerult a DC vonalra? Ott (szerintem) valami el van irva. Vagy tudja a Type-2 AC-bol az 50kW toltest (mode3), vagy van kulon DC csatlakozo es ott tudja, vagy mindketto, de ahogy most van a szovegben az fura.

  • Rolly

    veterán

    válasz Bog #18 üzenetére

    ennek a fedélzeti rendszernek az elődjét használom a 2017-es Peugeot 308-ban nem tökéletes de bőven a használható kategória... igazából - lehet hülye vagyok - de én szeretem :) ... nem gáz a klíma állítás sem nyáron és télen sose kell hozzányúlni... most néha kell állítgatni reggel napközben de az is megvan indulásnál és nem gáz, hogy érintős...

    az android autó kicsit lassan indul de utána már jól használható.. mirror link nekem sem megy :) de android autó mellett nem is kellett még :)..

    Mobil app kevesebbet tud a 308-as nál (nincs előfűtés / hűtés töltöttség állapot), de nagyon szerethető app:
    - napi-havi fogyasztási költési adatok visszamenőleg évekre...
    - szól a szervíz intervallumokról
    Így az arcomba tolja, hogy évi 420e Ftot költök üzemanyagra (tankoláskor az app bekéri a literenkénti új üzemanyag árat) s ha ezt nézem 10 éves távlatban (+ szervíz fap és blue adalékok) már 5 millió körüli felára is lehet egy diesel autónak az elektromoshoz...

    Plusz a 10 milliós e208 felszereltsége nem a 4,2 milliós 208 access-aséval fog megegyezni hanem inkább egy allure-éval ami már inkább 6 millió körül lesz szerintem (dieselben)

Új hozzászólás Aktív témák