Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • opr

    veterán

    válasz lenox #130 üzenetére

    Azert ezt a fogyasztast nagyon nem lehet ilyen egyszeruen szamolni. Ezer meg egy dologtol fugg az elektromos auto fogyasztasa, a tomeg csak az egyik valtozo, meg csak nem is a legfontosabb (kiveve, ha 45-50km/h folott soha nem hajtod, de 0-50 kozott binarisan vezetsz, azaz padlogaz-padlofek minden helyzetben).

    Amugy nem akarok megbantani senkit, de eleg nevetseges halal komoly ervnek olvasni azt, hogy azert nem jo az elektromos auto, mert egy talan 30 ev mulva talan elofordulo forgatokonyv talan megfektetne a mai elektromos halozatot... :U
    Napi igazasra siman vallalnek egy villanyautot, csak sanszos, hogy meglatnam az arat es az lenne a vege, hogy megtartom a mostani zabagepet, es veszek melle egy takarekos mx5-ost meloba jarni. :DDD
    Mondom mindezt amugy igazi benzinveru emberkent, ugy, hogy nalam az auto altalaban azt jelenti, hogy szivobenzin, 6 henger (mindegy, hogy sorban vagy v-ben), manualis valto. Azert tegyuk hozza azt is, hogy az autot ugy hasznalom, hogy
    a) Elmenyvezetes, kanyargos, elhagyatott hegyi utakon, de nem eszeveszettem, mint az allat, az igazan elvezetes utakat 50km/h korul is lehet teli pofas vigyorral abszolvalni
    b) Csaladdal havi 1-2 bevasarlas, illetve tavasz-nyar-osz idoszakban havi 1-2 kirandulas ide-oda, altalaban ilyen 2-4 oranyi ut

    [ Szerkesztve ]

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • schawo

    titán

    válasz lenox #130 üzenetére

    Csak a tömeg alapján 10%-kal kevesebbet kéne fogyasztania. Amúgy a Tesla is elmegy 13kWh-ból valójában, átlagban. Városban kevesebb, közúton hozza a 13-at, autópályán 130-nál fogyaszt kb 15-öt. A Yaris Hybridből pedig tényleg sose hozol ki 4,5 alatti fogyasztást. Díszes katalógusadat.

    [ Szerkesztve ]

    evDirect villanyautós töltőhálózat

Új hozzászólás Aktív témák