- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- iPhone topik
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
ph Az új RDIMM TSV technológia alkalmazása nélkül éri el a címben említett tárkapacitást.
Új hozzászólás Aktív témák
-
titán
Oké igazad van, pontosítom. Egy átlagos villanyautó töltési vesztesége 15% körüli (a villanymotorig számolva, ahol egy Model 3 14,5kWh/100km fogyasztási értéket is mérjük). Valóban nem számoltam a jövedéki adó áfájával.
Egy Yaris Hybrid a csoda- (értsd, nem létező) fogyasztásával számolva kilométerenként 3,5 * 1,2 * 1,27 = 5,33 Ft adót fizet, és a teljes üzemanyagköltsége 3,5 * 4 = 14 Ft / km
Konnektortól számítva a Model 3 fogyasztása 17kWh/100km (14,5/0,85)
Egy M3, akkor fizetne kilométerenként 5,33 Ft adót, ha kW-ként 31,5 forint lenne az adó (5,33 / 0,17), tehát a villanyáram díja 66 Ft / kW (35+31) lenne. Ekkor kilométerenként 11,3 Ft-ba (66*0,17) kerül az M3 üzemeltetése. Az M3 előnye 24%. A nagy méretkategóriás (kompakt vs felsőközép) és nagy teljesítmény- (100 LE vs 280 LE) különbség ellenére. Ha az egész számítást azonos kategóriában vezettem volna le, akkor lett volna tényleg durva a különbség.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen