- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fiery
veterán
Mas tema, ha egy-egy (vagy 5-10 db) darabot csinalnak egy szinte koncepcionak tekintheto brutal draga orabol, es megint mas, ha szeriaban gyartanak egy adott arsavba pozicionalt modellt. Nem lenne egyebkent gond, ha beleharap mondjuk a Tag Heuer es a Zenith egymas arsavjaba, de ahhoz az kellene, hogy egyertelmuen legyen pozicionalva egy-egy marka. Pl. ugy, hogy a Tag Heuer legyen a sportos, fiatalos marka, a Zenith pedig inkabb az elegans, kozepkoru es idosebb emberek szamara keszulo marka (kb. mint az A Lange & Sohne). Ehhez viszont ki kellene mindket marka kinalatat gyomlalni, es olyan modellek is aldozatul esnenek ennek, amit hulyeseg (ongyilkossag) lenne megszuntetni. Ennel egyszerubb, ha inkabb racsapnak a Tag Heuer kezere, es a Zenithet nem bantjak, de ezzel meg a Tag Heuer emelkedeset, presztizsenek novekedest allitjak meg. A luxuscuccok piacan pedig pont az a jo, ha egy marka erosodik, marhasag ezt megallitani, es lenyomni a foldre egy ilyen patinas markat. Plane mivel mindekozben a Zenithet tovabbra sem sikerult igazan kimozditani a holtpontrol, me'g mindig sehol nincs a kozvetlen konkurens Omegahoz es Rolexhez kepest. Jo nev a Zenith, de kozel sem olyan nepszeru marka, mint sok mas svajci oramarka. Az a baj, hogy tul sok jo nev van Svajcban, manapsag mar nem eleg egy jo nev, nagyon sok egyeb dolgot kell mogetenni ahhoz, hogy igazan sikeres legyen egy oramarka. Es ezert is szomoru a Tag Heuer sorsa, hiszen ok folyamatosan fejlodtek, jo iranyba mentek (kiveve a 2009-es botranyt, de ott a kommunikacioval szurtak el, nem technikai bakit kovettek el), egyre jobban csengett a marka, a multja is hibatlan, szep es erdekes darabokat csinaltak evrol evre, kivivtak az ora kritikusok elismereset is (--> [link] , [link] ). Eldobja az LVMH ezzel a Tag Heuer-ben levo potencialt, arra epitve, hogy majd a Zenithtel JC Biver ujra megcsinalja azt, mint az Hublot-val es a Blancpainnal. Ha Biver birja szuflaval, akkor ez akár meg is tortenhet, de en fogadni nem mernék ra...
[ Szerkesztve ]