- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Telekom mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Netfone
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Yettel topik
- Felújított okostelefonokat kínál a Rejoy
- MIUI / HyperOS topik
Hirdetés
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rolly
veterán
Szóval szerinted itt 2 milliós fizetés indokolt havonta adózás után? Te sem a realitások talaján élsz ...De amúgy egy 5milliós autóhoz is nettó 400e-es fizetés kellene és 1 év alatt semmi rezsi meg megélhetés... 5 milliós autó mellé cirka 600-700-es fizetés kellene még normális esetben is és akkor nem számoltunk albérletet hanem feltételezzük, hogy van hol lakni.
Minden anyagban jobb egy allure felszereltség 11 millióért (e208), mint amit 16,5-ért a Tesla a M3-ba bele tudott rakni bár a kínai összeszerelés minősége sokat javult az tény, de ettől még egy középkategória Peugeot is szebben kidolgozott belső térrel rendelkezik és nem jöttem luxus autókkal ... lehet ezen vitatkozni és úgysem fogjuk egymás meggyőzni (pedig amúgy az e208 anyaghasználata elmarad egy hasonló 308-as vagy 508-astól) - lehet szó a kormány kidolgozottságától, a kapcsolók króm megmunkálásai. És kézre állása tudom te 1 gombbal mindent is tudsz állítani de nekem meg 4 gomb áll kézre a 4 funkcióhoz persze ezen sincs sok értelme vitatkozni mert ez is ízlések és pofonok.
Nekem 2 kábel van mindig a kocsiban 1 240-es töltő és egy Type2-es kábel. De vettünk még 3 fázisú töltőt is az is hordozható de az csak akkor van bent amikor kelll... sajnos az e208 csomagtartója kicsi elöl meg nincs pedig igazából egy kisebb tároló elférne 2 kábelnek ebben is az orrban.75 már elégséges a 45 azért sokkal kisebb és bár az esetek 90%-ban elég a 10%-ra kellene nekünk a 75-80 közötti nettó ... Illetve mivel itt külső nem annyira aerodinamikus mint a M3 így a fogyasztás sajnos nagyobb ... De 70-75 nettó akkuval ellenénk... De majd 4 év múlva veszünk egy Audi eTron Q4-et dupla motorral és akkuval ha már tegnap mutatták be 21m körüli áron... akkor 4 év múlva 2 évesen keveset futott autóra beújítok 15 körül .
Zoéban nem a lábtérrel van gondom, hanem mivel sík padlós az alja az akkuk miatt így a hátsó ülés magasabban van kicsit így én a 187 cmrem már a plafont elérem a fejemmel... Amúgy lábtér van benne... A kisebb e208-ban mivel van "lábgarázs" így lentebb van az ülés és bár térben kevesebb a hely a fejem jobban elfér... Ettől még nem ülnék az e208ban 1 órát hátul de mivel én vezetek nekem nem is kell .
E208nál kíváncsi leszek majd az akkura, hogy hogy bírja mivel PSAnál még nem nagyon van tapasztalat.
Szervíz: e208-nál sajnos azért van szervíz költség (nem igazán neked hanem információként)
1. év vagy 12.500 Km után gépre dugják státuszt nézni (miért nincs OTA és távoli elérés pedig az app eléri elküldhetne minden adatot és be se kellene menni) (10-15e Ft)
dieselnél 1 év 15e km: 50-60e Ft
2. év vagy 25.000 Km fékolaj csere (50-60e ft) + státusz
dieselnél 2 év 30e km: 100e Ft
3. év vagy 37.500 KM státusz (10-15e Ft)
dieselnél 3 év 45e km: 70e Ft
4. év 50.0000 Km fékfolyadék és hűtőfolyadék csere (cirka 100e körül lehet)diesel árak a nálunk megtörtént szervíz díjak a diesel autónknál