Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Rolly

    veterán

    válasz Kinder #78 üzenetére

    Szóval szerinted itt 2 milliós fizetés indokolt havonta adózás után? Te sem a realitások talaján élsz :) ...De amúgy egy 5milliós autóhoz is nettó 400e-es fizetés kellene és 1 év alatt semmi rezsi meg megélhetés... 5 milliós autó mellé cirka 600-700-es fizetés kellene még normális esetben is és akkor nem számoltunk albérletet hanem feltételezzük, hogy van hol lakni.

    Minden anyagban jobb egy allure felszereltség 11 millióért (e208), mint amit 16,5-ért a Tesla a M3-ba bele tudott rakni :) bár a kínai összeszerelés minősége sokat javult az tény, de ettől még egy középkategória Peugeot is szebben kidolgozott belső térrel rendelkezik és nem jöttem luxus autókkal :) ... lehet ezen vitatkozni és úgysem fogjuk egymás meggyőzni (pedig amúgy az e208 anyaghasználata elmarad egy hasonló 308-as vagy 508-astól) - lehet szó a kormány kidolgozottságától, a kapcsolók króm megmunkálásai. És kézre állása tudom te 1 gombbal mindent is tudsz állítani :) de nekem meg 4 gomb áll kézre a 4 funkcióhoz :) persze ezen sincs sok értelme vitatkozni :) mert ez is ízlések és pofonok.

    Nekem 2 kábel van mindig a kocsiban 1 240-es töltő és egy Type2-es kábel. De vettünk még 3 fázisú töltőt is az is hordozható de az csak akkor van bent amikor kelll... sajnos az e208 csomagtartója kicsi elöl meg nincs pedig igazából egy kisebb tároló elférne 2 kábelnek ebben is az orrban.

    75 már elégséges a 45 azért sokkal kisebb és bár az esetek 90%-ban elég a 10%-ra kellene nekünk a 75-80 közötti nettó ... Illetve mivel itt külső nem annyira aerodinamikus mint a M3 így a fogyasztás sajnos nagyobb :( ... De 70-75 nettó akkuval ellenénk... De majd 4 év múlva veszünk egy Audi eTron Q4-et :) dupla motorral és akkuval ha már tegnap mutatták be 21m körüli áron... akkor 4 év múlva 2 évesen keveset futott autóra beújítok 15 körül :).

    Zoéban nem a lábtérrel van gondom, hanem mivel sík padlós az alja az akkuk miatt így a hátsó ülés magasabban van kicsit így én a 187 cmrem már a plafont elérem a fejemmel... Amúgy lábtér van benne... A kisebb e208-ban mivel van "lábgarázs" így lentebb van az ülés és bár térben kevesebb a hely a fejem jobban elfér... Ettől még nem ülnék az e208ban 1 órát hátul :) de mivel én vezetek nekem nem is kell :D.

    E208nál kíváncsi leszek majd az akkura, hogy hogy bírja mivel PSAnál még nem nagyon van tapasztalat.

    Szervíz: e208-nál sajnos azért van szervíz költség (nem igazán neked hanem információként)
    1. év vagy 12.500 Km után gépre dugják státuszt nézni (miért nincs OTA és távoli elérés :( pedig az app eléri elküldhetne minden adatot és be se kellene menni) (10-15e Ft)
    dieselnél 1 év 15e km: 50-60e Ft

    2. év vagy 25.000 Km fékolaj csere (50-60e ft) + státusz
    dieselnél 2 év 30e km: 100e Ft

    3. év vagy 37.500 KM státusz (10-15e Ft)
    dieselnél 3 év 45e km: 70e Ft

    4. év 50.0000 Km fékfolyadék és hűtőfolyadék csere (cirka 100e körül lehet)

    diesel árak a nálunk megtörtént szervíz díjak a diesel autónknál

Új hozzászólás Aktív témák