- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Fotók, videók mobillal
- Yettel topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
Új hozzászólás Aktív témák
-
gabber01
addikt
válasz #06658560 #29 üzenetére
Hát, nem én vagyok a mérnök, nem nekem kell kitalálni, de 100% hogy sokkal használhatóbb és praktikusabbak lennének így az autók. Ha rajtam múlna, akkor vmi oldalról becsúsztathatós módszert találnék ki, és nyilván figyelné a fedélzeti, hogy szimmetrikus legyen a modulok elhelyezése. Meg lehetne határozni, hogy mikor, mennyit hova lehet rakni pluszban vagy éppen elvenni. 20kg-os modulokat pedig bárki elbír. Az adaptív futómű pedig nem feltétlenül kell hogy csilliárdokba kerüljön, mert a megkötések miatt máris egyszerűsödne.
Szerintem abszolút megoldható.Man proposes, god disposes. Dum spiro, spero.