Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Shyciii

    veterán

    Nem tom, hogy a Oneplus-nál most hogy van a garancia, és a mód, ahogy kezelik, de nekem egy tapasztalatom van velük ezügyben.

    Oneplus One-omat tönkrette a rommolás, tehát az én hibám volt. Bejelentkeztem weben keresztül a Oneplushoz javításra. Javíthatónak ítélték távolról, így feltávolizott a supportos a gépemre, és próbálta újraiírni a teló rendszerét (összesen 2 nap). Miután nem sikerült,másnap kaptam a DHL-től egy értesítést, hogy jönnének a telefonért, mert a Oneplus előjegyzett egy szállítást. A hivás után aznap délután jöttek is a telóért, és elvtték kínába. Másfél nap alatt megérkezett (DHL Express!). 2 nap múlva kaptam értesítést, hogy alaplaphibás lett a készülék, kapok új készüléket (Igen, nem javítottat, refurbished-et kaptam). Másfél nap alatt kézbe kaptam az újat (újfent a legdrágább DHL Express szállítással).
    Tehát összegezve. Az én hibámból lett tégla a teló. Se a leggyorsabb DHL szállításért nem kellett fizetnem, sem a szervízelésért. Mindent totál maga intézte, és fizette a Oneplus. Nah ilyet én Magyarországon egy mobilszervíztől sem tapasztaltam, negatívat viszont annál inkább.

    Nem tudom, hogy most is ilyen hozzáállással kezeli-e az ügyeket a Oneplus, hiszen az még az első telójuk volt, most meg már a sokadiknál tartanak, de nekem ott lettek igazán szimpatikusak (azon túl, hogy mai napig az egyik legjobb telójuknak tartom a Oneplus One-t).

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák