Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Timer

    veterán

    válasz macii97 #563 üzenetére

    Igen, ezt írtam annak idején az OP5 fórumban is, amíg meg nem untam, hogy egyszerűen lehazúgoztak, vagy csak Samsung fannak állítottak be! ;-D A végeredmény szempontjából teljesen lényegtelen, hogy tervezési probléma, vagy a panel hibája okozza a jelenséget, a fontos az, hogy baklövés volt, amit mind a mai napig nem ismert el a gyártó (pedig a hivatalos fórumon nem két ember panaszkodott ezzel kapcsolatban). Reméljük, tanultak a hibából. A dolog jó része - és ez most jól jön Kornélnak is - hogy minden variálás nélkül, teljesen korrekt ügymenettel, tényleg minimális bukóval lehet kihátrálni a vásárlásból.

    Csak halkan jegyzem meg: mutasson már valaki még 1 olyan márkát, ahol ezt így, ennyire zökkenőmentesen meg lehet oldani. Nagy plusz a "1+"-nak ezért.

    @Kornel: hát, ha így áll a helyzet, akkor kár várni bármire, add el, vagy küldd vissza. Esetleg a kollégáét még megnézhetnéd, hogy az övét is rossznak érzed-e, ezzel kizárható a készülék hiba.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák