Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Pixa

    aktív tag

    válasz djculture #17 üzenetére

    Egyetértek! :)

    A garancia tényleg a szolgáltatón múlik. Ha nem akar a szolgáltató foglalkozni az ügyféllel akkor rávágja, hogy "nem rendeltetésszerű használat" és máris letudta... A fogyasztóvédelem közli, hogy írjon az ember ajánlott levelet amire a szolgáltatónak 30 napja van érdemben reagálni. S persze mi történik ekkor? A szolgáltató, ha "kedves" akar lenni kivárja a 30 napot, majd elküld egy sablon üzenetet amiben leírja, hogy kivizsgálták az esetet de sajnos (na persze...) nem áll módjukban garanciát érvényesíteni, mivel nem rendeltetésszerű... És innentől bukott minden!

    Ezen kívül amennyi plusz költséget felszámolnak az előfizetés mellett, utólag elég szépen kijön, hogy majdnem kétszer annyiba kerül egy készülék, mintha megvenné az ember függetlenül egy összegben. Persze kihasználva, hogy az emberek kényelmesek valamint a havi törlesztéssel "olcsóbb"(nak hat) a készülék, jól bepalizzák a népet. Persze aki matekból gyenge az meg is érdemli!

    A másik "kellemes" eset, hogy a készülékek a garancia ideje alatt nem igazán romlanak el (kivétel persze van), de amint lejár a garancia akkor előszeretettel haldoklanak. Pl. a mosógépek 3 éve... S itt most nem az üsd-vágd használatú emberekre gondolok!
    Szintén tényező a készülék adott szériája. Van akinek a hiperszuper iPhone 4 kijelzője sárgul van akinek nem. Szintén van olyan akinek a Samsung Galaxy S3 háza karcolódik, reped másoknak nem!

    Saját esetem, hogy a Sony Ericsson arc S-ekre írták a repedést. Nos, én előszeretettel játszottam vele, olykor túl is melegedett mégsem lett gondja húzósabb használat mellett sem. Egyik ismerősömnek viszont még a hangszórója is tönkrement. (Sonyéknál legalább van garancia és nem kellett a szolgáltatóval bajlódni...)

    "...de egyszer itt hagyok majd mindent, nem számít majd odafent ami fontos volt itt lent, számot adok arról is, hogy mért volt nagy pofám..."

Új hozzászólás Aktív témák