Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • szaszlaci

    addikt

    válasz BusinessGuy #377 üzenetére

    Nézd, én nem győzködni akarlak, hanem felhívtam a figyelmet a te viselkedésedre, hogy át kéne gondolni.
    Az ilyen hisztivel épp a topik objektivitása ellen dolgozol!
    Jajj-jajj, rám szóltak privátban, mert az igazság bajnoka voltam brühühü... :O

    Tizen éve, mikor egy multinál dolgoztam, akkor azt szabadott kiírni akciónak, amennyibe valamikor, akármennyi ideig, de valóban került az adott termék.

    Az árukeresővel nincs baj, csak a boltokkal, akik bármilyen áron hirdethetnek, aztán csak jóval drágábban és lassabban érhető el, mert a beszállító is emelt. Ez mindennapos a működésükből adódóan, hiszen már rég nem csak a készletre építenek, hanem a külsős központi raktár készletinformációira. Vagy csak a legutóbbi beszerzési árra. Nem gyanús, hogy egy kevésbé keresett termék egyszerre fogy ki mindenhol, vagy sehol nem kapod meg a hirdetett áron?
    Arról nem is beszélve, hogy hova szánt verzió, milyen garancia, milyen adózás, refurbished, visszahozott...

    Batman, önmaga viszi a tehenét a vesztőhelyre, és valószínű, a kelleténél több állata is van.

    Ez nem az időseknek tartott termékbemutató, ahol megfélemlítéssel és totális hazudozással operálnak.
    Mégis van egy nagy közös terület: ezek a kütyük 95 százaléka épp úgy totálisan felesleges ostoba kacat, nagyon erősen túlárazva. Idősek helyett jórészt az úgynevezett férfiaknak eladva, épp úgy hiánymotíváltságra építve fel a hamis szükségletüket. Az idősek néhány plusz évet akarnak vásárolni, a fiatalabbak meg boldogságot. Mert sokan nem jöttek rá, hogy pénzért egyik se kapható.

    ■■■ pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt

Új hozzászólás Aktív témák