Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • opr

    veterán

    Én csak azt nem értem, hogy miért a HTC van szop@tva?
    Tehát van A & B cég, akik kifejlesztenek valamit.
    B cég hátbadöfi A-t, elég undorító módon.
    Ezért megszivatják C-t, aki annyit tett, hogy vásárolt B-től.

    Nagyon logikus...

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz Ati3120 #7 üzenetére

    Szövegértés 1-es.
    Egyrészt: teljesen logikus és jogos, hogy a nokia ki van akadva. Szvsz itt a per is jogos. Csak épp nem a htc ellen. A htc jelen esetben semmit nem tett, csak megvett egy eladásra kínált technológiát.

    Épp ezért nem logikus, hogy a htc-n van leverve a por.
    Nyilván vagy licencelniük kell (aár visszamenőleg), vagy új beszállítót keresni. Itt a vétkes az stmicroelectronics (vagy mi a neve), aki egy körben két céget vágott át. Ennek ellenére mégsem ők vannak meghurcolva.

    Valószínű meg lesznek, de ez akkor is homály nekem, hogy miért van betilva a htc one, mikor a htc is vesztese ennek az ügynek.

    Sőt, valójában itt nyertes nincs.
    Szív a nokia, mert amibe pénzt ölt, gusztustalan módon átadták másnak is.
    Szív a htc, mert szvsz a desire óta az első igazán jó telefonjuk meg van szivatva. (itt a brand-építés lehetőségének a kihagyása a legnagyobb bukta, nem az amúgy is akadozó ellátású telefon nem-eladásokon bebukott haszon)
    Szív az stmicro, mert ez valami brutális hitelvesztés számukra. Ezek után kérdés, hogy ki lesz hajlandó kooperálni velük bármilyen téren.

    Szóval, nem értem ezt az egészet. Ez a szitu most igazából senkinek nem jó. :U

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz Ati3120 #11 üzenetére

    Ez a része konkrétan: