Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gti16v

    őstag

    Mivel ez kitudja már hányadik telefonom (20-30),és akármilyen telóm van rendesen kihasználom… elég hamar el tudom dönteni milyen telefonnal dolgom.

    Így két nap után,vegyes érzelmeim vannak,a készülék,nagyon jól összevan rakva,remek felszereltség,az „ütésálló” tok egyenesen kivalló…..jó gyors bár a bootolás utáni 46mb ramot nem értem a mikor ez is elvileg 128 ból gazdálkodik mint az N82(aminek boot után kb 89 mb szabad ramja volt,mindegy annyira nem érzem a különbséget….…fasza opciók ,nagyon jó kezelhetőség,jó szövegbevitel…egyenlőre semmi sw vagy hardver hiba,csodálatos kijelző,szép hangok elég hosszú üzemdő….(egésznap bírta nekem és még marad is két egység,aki ismer tudja ez jó „jel”nálam )

    De ezekre a jó hírekre mind árnyékot vet a fotó –videó ….és mind ez úgy,hogy teljesen amatőr vagyok a fotózáshoz…mindössze….sokat mobil fotóztam…az N82 vel több mint10000-ret…az N95-el is jó pár ezret az N93 al szintén…az N73…is…..
    Így nagyjából tudok különbséget tenni……
    Az N82-velnemis kell egy kalap alá venni hisz a xenon az teszi a dolgát…akár sötét van,akár csak kevés a fény….a videó is nagyon jó…sötétben is csak sötét,de nem zajos….
    de a többi,amibe nincs xenon az is sokkal szebb képet csinál….és itt a megapixelek nem számítanak…
    Olyan zajosak a képek amit az 5800 csinál,hogy az hitetlen…..még fényben is…de a videó is…pedig az egyezik paraméterben az N95-N82-N93 –al…,még sem…mert közben világit
    Az 5800 dual ledje…..tehát jobbnak is kéne enni elméletben….
    a
    Egyszerűen nem értem,Kb a régi 7610-esem szintjén van,(persze itt sem megapixelre gondolok)

    Tudtam,hogy sokkal rosszabb lesz az N82-nél,mivel ez egy”közép kategóriás” zene telefon,de azt nem,hogy ennyire….(kamerára értem)

    mindegy már untam,azért is mentem,bele a cserébe,de már alig várom az N97utáni modellt,ami már várhatóan jobban teljesít fotózásnál,és xenon is…..