Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • opr

    veterán

    Egeszen addig ugy gondoltam, hogy ez egy nagyon korrekt kis keszulek, amig az ara le nem lett irva.
    30 Matyi? Ez? Meg kezdoarnak is rohejes.
    Kartyasan 10, barmilyen elofizu melle ingyer-telefonnak tokeles lenne, igy nevetseges. :(

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz Ádám16 #8 üzenetére

    Szerintem meg a 20k is erosen szajhuzgalas kategoria ennel a telefonnal, de kartyafuggetlenul, markaboltbol veve 20k-ra azt mondanam, hogy korrekt. De ahhoz is az aranak az 1/3-at el kene veszitenie, ami szvsz nem realis.

    Amugy mas tema, illetve nem csak neked, de a cserelheto akksi/lapttinthato, fillerekert cserelheto puha, jo fogasu (pl meg az eredeti htc desire-fele) hatlap visszaterhetne a legalso kategoria felett is, legalabbis En tudnam dijazni. Persze, tudom, soha nem lesz ilyen, mert +2mm-t jelentene vastagsagban, nem lehetne kamu-vizallo, es meg a kava is none valszeg 1mm-t alul-felul, amitol ugye az atlagjoska kavahuszar feje spontan ketterobban, es sajnos Ok teszik ki a vevok kb 90%-at.

    Roaming #9:
    "Annyiért végül is nem lenne rossz, persze ha elviseli az ember a lassúságot."
    Engem ket fajta telefon erdekel altalaban. A legalja meg a legteteje.
    A teteje azert, mert azokat jo hasznalni, raadasul 2-3-4 evig kitart (amig az akku birja) es boven eleg.