- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Telekom mobilszolgáltatások
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Fotók, videók mobillal
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pedig röviden, velősen leírtam a #19-es (és a #30-asban) kommentemben, hogy miért.
(#39) .noxwill Hol olvastad, hogy az irányítást, fizikát átdolgozzák? Mert én ennyit olvastam csak: "Just brake to drift, but it's improved." [link]
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
lmno
őstag
Azért, mert a régi NFS-ek még az autókról meg a vezetésről szóltak. Az újak meg (kb. az Undergroundtól kezdve) pedig nyomatják ezt a szánalmas rajkodós, Halálos Iramban stílust, übergagyi "sztorival" (minek egy autós játékba??), szereplőkkel, meg gáz átvezető videókkal. Vezetni meg versenyezni ül le elé az ember, nem hülyegyerekekkel telepakolt videókat nézni. És erre még rájön az irányítás, ami köszönő viszonyban sincs a valósággal; és lehet, hogy régen se volt, de ahogy mondod akkor még nem nagyon volt más.