Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tonyk

    veterán

    válasz Jumpalaja01 #12043 üzenetére

    Újraindítottad már?

    "Egyszerűen minden eszköz látja a NAS-t ami nem használ DLNA-t"

    A nas az nas, a dlna meg egy szolgáltatás.Ne keverjük már össze a kettőt.
    Az hogy látja a nas-t mit jelent? Tudod pingelni? Látszik a webfelület? Megy az SMB?
    Nálad a dlna szolgáltatás nem megy(?) valamiért. Gépekről látszik a dlna? Ha nem, akkor vagy nincs engedélyezve vagy valami el lett cseszerintve rajta. Próbáld meg a nast újraindítani, ha nem akkor a szolgáltatást ki-be kapcsolni, ha az sem, akkor kapcsold ki a twonky-t, ami amúgy is egy nagy erőforrás zabáló ótvarság és használj helyette minidlna-t. Eddig senki itt sem bánta meg, aki váltott.

    Router nem volt "konfigurálva" az dlna eltűnés környékén?

    [ Szerkesztve ]

    Nincs tökéletes ember. Például belőlem is hiányzik a hiba!

Új hozzászólás Aktív témák