Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz dabadab #14 üzenetére

    Hát mik tárolják? Pufferben vagy textúrában vannak. Mindkettő erőforrás.

    Packed math eddig FP16-ra volt. Int8 natív vagy mixed módban volt, de nem packedben.

    Hát miről? Béláról?

    Te tudod? :))Én azért jó négy oldalt írtam erről korábban. [link] - ettől az oldaltól kezdve.

    Maga a meghatározás azért fontos, mert a modernebb hardverek, mint az RDNA, már nem csak egy wave-méretet támogatnak hatékonyan, hanem kettőt is. Arról a shader fordító dönt, hogy egy shadert hogyan fordít le. Viszont a shader model 6.6-től kezdve a fejlesztő megmondhatja, hogy a shader fordító 32 vagy 64 lane-es wave-et használjon az RDNA-n például. Más hardveren ennek sok értelme nincs, mivel a min és a max wave-méret megegyezik, de nyilván ez egy jövőnek szánt funkció, egyre több hardver lesz olyan, mint az RDNA, így hosszabb távon a multiprocesszorok többféle wave-mérettel is hatékonyan tudnak majd működni.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák