Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dabadab

    titán

    Itt lehet jelezni a fordítási hibákat? (Itt az eredeti)

    Szóval új atomi (szintű nélkül) műveletek jönnek, egyrészt 64 bites integerekre, másrészt floatokra (magyarul: lebegőpontos érték, nem pedig lebegőpontos értékeket tároló erőforrás) olyanok, amik szimpla bitszintű összehasonlítást használnak, nem pedig rendes floating point összehasonlítást (vagyis gyakorlatilag simán intre castolják a floatot).

    A packed math meg igazán most jelenik meg, eddig összesen egy darab művelet volt (dot product), az is egyébként 8 bites integerekre (signed meg unsigned változatban).

    A wave-nél nem azt lehet megadni, hogy milyen méretűre forduljon le, hanem azt lehet megadni, hogy az adott compute shade mekkora wave mérettel kompatibilis és ennek eredményeképpen a driver vagy pont ekkora wave-et fog futtatni vagy hibát dob.
    A Microsoft nem azt javasolja, hogy csak egy paraméter legyen meghatározva (ez így egyébként is teljesen értelmetlen mondat), hanem azt, hogy csak akkor adjon meg az ember ilyen korlátozást, ha tényleg csak egyetlen egy wave size jó a shadernek.

    DRM is theft

Új hozzászólás Aktív témák