Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Zsoo80

    tag

    válasz Abu85 #5 üzenetére

    oké, ami kizárólagos cím, ott ez rendben is van.
    De, mivel ez kijön boxra is csak ntsc-be, innentől kezdve nem hiszem hogy nagyon sok ember lenne aki ezért venne ps3-t a box mellé.
    Inkább letölti és játszik.
    Tehát a sonynak nemhiném, hogy ez akkora nyereséget fog hozni mint amit beleölhettek.
    a kiadó meg röhög a markába, mert amit eladtak volna európában, azt most kifizette egyben a sony, vagy még többet is.
    A siker nincs mindig garantálva, lehet, hogy bukás lesz belőle :DD

    [ Szerkesztve ]

    -Nem hold ez - sóhajtott halkan Kenobi. - Hanem űrállomás.

  • asadasad22

    őstag

    válasz Abu85 #5 üzenetére

    a gt5-nek a közelébe nem ér semmilyen forza, se semmi más autós játék. a 3ról látott képek is egyszerűen ocsmányak a gt5-höz képest. arról nem is beszélve, hogy mint autószimulátor, mennyire semmi köze nincs egy forzának egy gt-hez. egy mondatban említeni a 2 játékot is már erős túlzás.

    a blu-ray pedig nagyon is fontos. tudod, van olyan, aki nem 20"-os crt tv-vel nyomul, hanem mondjuk 40"-es fullhd-val, és aki pedig ilyen tv-n látott már blu-ray filmet, általában nem sok igénytelen dvd filmet vesz onnantól kezdve, a különbség leírhatatlan.

    hmm, xbot szagot érzek. ez a cikk túlságosan nevetséges ahhoz, hogy ilyen komoly oldalon megjelenhessen, és április elseje sincsen.
    "Az elemzők szerint a PlayStation 3 a szolgáltatásokhoz viszonyítva aránytalanul drága. "
    ez is teljesen nonszensz. nincs megjelölve forrás, de amelyik elemző ilyet mond, az azért nagy elemző lehet. a cikkben említett összes konzol közül a ps3-nak van egyértelműen a legjobb ár/érték mutatója. a psp és x360 kb a középkategória, és a 2 nintendo konzol az, amelyik brutálisan túl van árazva. egyik sem éri a harmadát sem annak, amennyit elkérnek érte.

    "A Sony a marketinget mindeddig a termék brutális elméleti erejére és technikai fölényére építette fel."
    szintén semmilyen forrás nincs megjelölve, ahhoz pedig, hogy ilyet tényként kijelentsen bárki, elég butának kell lenni. főleg ha azt nézzük, hogy exkluzív címekben az utóbbi években hogy mosta fel a ps3 az x360-al a padlót.

    "Az elmúlt évek alatt kiderült, hogy a redmondi óriáscég stratégiája bizonyult nyerőnek, ami természetesen meg is látszik az eladási adatokon."
    mi derült ki? semmi nem derült még ki, még bármi lehet. jah, nagyon meglátszik. hol is? ott, hogy egyszer több x360at adtak el az egyik régióban (ahol köztudottan a leggyengébb a ps3)? és azt se felejtsük el, hogy az indulástól kezdve több ps3-at adtak el, mint x360-at ugyanennyi idő alatt.

    [ Szerkesztve ]

  • gamerkiller

    senior tag

    válasz Abu85 #42 üzenetére

    Ebben a videóban szánalmasan vicces ahogy 1:02-nél kicsúszik amelyiknek neki megy..

    :W GT :W

    Sony PSP Slim & Lite + 8Gb, Nokia N Series 73 + 2Gb ¤¤ Steam: hayhap4pa ¤¤ Bad Company 2 : Hayh4

  • Zsoo80

    tag

    válasz Abu85 #42 üzenetére

    ez a video tanulságos volt.
    a forzában is vannak hibák de a GTprologe.... :(
    nembeszélve arról , hogy a sony egy "demot" is pénzért ad... :DD

    [ Szerkesztve ]

    -Nem hold ez - sóhajtott halkan Kenobi. - Hanem űrállomás.

  • Peat;)

    veterán

    válasz Abu85 #97 üzenetére

    A nintendo sem termel olyan hű de baromi sokat egyébként, nem emlékszem a számokra, de az árbevételhez viszonyítva az adózott eredményt...elég alacsony az a % ami kijön.

  • dezz

    nagyúr

    válasz Abu85 #106 üzenetére

    Azt felejted ki a számításból, hogy a Xenos le van kötve a grafikával, a Cell SPU-i viszont nagyrészt tétlenül várják a jobb sorsukat...

    Amúgy akármennyivel is jobb a Xenos az RSX-nél nem-rasztergrafikai számításokban (bár pl. a Folding@Home erre tudtommal rácáfol PC-s vonalon), a Cellnek a közelébe sem ér. Rasztergrafikában meg csak 20-25% a különbség (Xenos vs. RSX). De itt is inkább shaderteljesítményben (amibe ha nagyon kell, szintén be tudna segíteni a Cell, csak ez meghaladja az átlagos kóder képességeit), fill-rate-ben nem igazán. (Igaz, a 2x(?)AA ingyen van a Xenosnál.)

    A néhány hsz-szel korábban linkelt grafikonon jól láthatóan a PS3 a piacra dobás után jó ideig egálban volt a PS2 hasonló időszakával, és az Xbox360-éval is (utóbbit ilyen tekintetben később meg is előzte). Ennél jobban hogy már szerepelthetett volna? Mégis "mindenki" lehúzta akkor is.

    A PS3 fő hátránya abból fakad, hogy egy teljes évvel később jelent meg, mint az Xbox360. A nagyrészt ebből fakadó különbséget mégis "mindenki" az Xbox360 erényeinek tudja be...

    Az is kisebb csoda, hogy a 2x árához képest minimális lemaradásban van (napi szinű eladásokban, világszinten) az Xbox360-tól...

    Apropó, világszint: nem kicsi az amcsi piac, de azért nem olyan nagy, hogy adott esetben a japán és az europai eladások ne tudnák egálra kihozni az eredményeket.

    Heavy Rain: na ja, Xbox360-ra is (meg Wii-re is) van PhysX csomag, csak éppen PS3-on 5x komplexebb fizikát lehet vele számoltatni... Ez a nem mindegy.

    Gabe Newell meg nem mondott semmi újat, régóta sok játékfejlesztő sír a PS3 nehezebb programozhatósága miatt. Mások meg dolgoznak... (Mellesleg egy PhysX API kihasználása kb. semmivel sem bonyolultabb itt, mint máshol. Csak saját SPU kódot nehezebb fejleszteni. Mellesleg egy másik magyar portálon írta korábban egy magyar fejlesztő [PS3 és Xbox360 portolással foglalkoznak], hogy kb. semmiből sem állt úgy megírni egy kódot, hogy mindkét gépre fordítható legyen ugyanaz a kód [számítási feladat], és persze nem volt kihegyezve a Cellre, mégis ~6x gyorsabban futott 1-1 SPU-n, mint 1-1 Xenon magon. Ráadásul SPU-ból [már ahány a játékok rendelkezésére van bocsátva] 2x annyi van. [És egy sincs az alap játékmotor CPU-s kódjának futtatárása használva, ellentétben a Xenonnal.])

  • dezz

    nagyúr

    válasz Abu85 #114 üzenetére

    Amiket felsoroltál, mind portok, multiplatform címek, amiket nem sok értelme ilyen tekintetben összehasonlítani. Itt eleve nem is akarnak a játékmenetet komolyabban befolyásoló, platformspecifikus különlegességeket bevezetni.

    Ide kapcsolódik, hogy a nem épp tier 1 programozók miatt azt sem oldják meg, amit meglehetne (pl. grafikai feladatok átadása a Cellnek). Kicsit próbálnak optimizálni a shadereken, ilyesmi, és ha így is alacsonyabb fps jön ki, akkor hozzáigazítják az irányítást.

    Ebből a szempontból valóban nem szerencsés a PS3 kialakítása. De pl. hasonló kritikát kapott a PS2 is, az egyszerűbb portok ott sem voltak tökéletesek, de a kimondottan PS2-re írt játékok, amik kihasználták a vektoregységeket is, elég szépek voltak.

    Én inkább azt olvastam több helyen, hogy éppen hogy a PS3-at választja pár stúdió célplatformnak, mert PS3-ról könnyebb másra portolni, mint fordítva. (A grafikával nem lesz gond, az alap CPU-s kóddal sem, az esetleges SPU-s kódot meg addig egyszerűsítik, amíg már elfut pl. a Xenon fennmaradó 2 magján is.)

    A PS3 exkluzívokat gyorsan elintézted, pedig talán nem ártana, ha jobban megnéznéd akár csak a meglévőket. Nem csúnyák (pedig közel sem használják ki fullosan a PS3-at)... Arra is felhívnám a figyelmedet, hogy az Ageia felvásárlásával és az Nvidia saját terveivel kapcsolatos hercehurca miatt csak most vált végre elérhetővé az SPU alapú PhysX. Vélhetően használni is fogják... Még csak most jönnek majd az igazán jó játékok... Ahogy ez volt a PS2-vel is, vagy akár más, az átlagnál jobb hw-ekkel. Akár visszatekinthetünk a C64-re is...

    Erre jön a MS az új fejlesztési modelljével: 1. minnél egyszerűbb PC-ről való portolás; 2. semmi különleges újdonság, amit időbe tellhet elsajátítani, de utána minőségi változást hoz. ('Nem baj, majd jön a következő széria.') PC feeling játékkonzolokon is... És legalább elég megfizetni a tier 5 programozókat. Hű, de nagyszerű ez, és felemelő...! Kreativitás, művészet!? Az meg kit érdekel! Játékok futószalagon! Az az üzlet! Hát kösz, nem!

    Arról miért nem beszélsz (és persze cikket sem láttam róla), hogy a jelentős tavaly őszi Xbox360 árcsökkentésig úgy ment a PS3 európában, hogy akorra behozta itt a több, mint 1 évvel későbbi piacra kerülést (összeladásokban), másrészt világ szinten is megelőzte az Xbox360-at, a napi eladásokban? Szóval Japán és Európa együtt bőven többet számított, mint az USA. Meglátjuk, mi lesz, ha a Sony is meglépi a következő árcsökkentést. (Azért vártak ki vele, mert bár előnybe került az Xbox360, de a PS3 sem ment annyira rosszul, és legalább az éves mérleg is jobban alakult. Állítólag így elérték, sőt meg is haladták a nullszalldót.)

    Balika911: Mivel nem válaszoltál a kérdéseimre, nem tudom ellenőrízni az állításodat, miszerint "a lánc rendben van". Az is furcsa, hogy pusztán a "tűéles kép"-et emeled ki, holott a HD-nak nem ez a lényege (ez elérhető kisebb felbontáson is, ennek megfelelő méretű kijelzővel vagy távolsággal). Hanem a részletgazdagság... Azt nem tudod pótolni semmivel. És ha neked ennyire nem számít a kép információtartalma, akkor mégics csak lehet valami baj a látásoddal, esetleg felfogóképességeddel. :)

    arty, Peat;): Csak most jött ki az SPU alapú PhysX, így nem csoda, hogy eddig nem tudták használni; saját Cell-optimizált, összetett fizikai motort fejleszteni meg nem gyerekjáték.

    Autoszimulátorokat nem érdemes összehasonlítani ilyen szempontból, mert ott nem a számítások mennyisége a meghatározó, hanem a viszonylag kisszámú számítást végző modell realisztikussága vs. elnagyoltsága.

  • arty

    veterán

    válasz Abu85 #114 üzenetére

    Fatal Inertia végleges jobban fut vajon a demonál (boxon)? Mert a demo helyenként játszhatatlanul akadt, ezért is nem mertem beszerezni :(

    dezz: szted elképzelhető, hogy a felbontás/grafika elviszi az összes SPE erejét GT5 alatt és azért maradt ennyire primitiv a fizika? Nem akarom elhinni, hogy ilyen körítés mellé ekkora égés tartalmat akarnak eladni ... viszont ugye 1280x1080x2*AA 60fps - nagyságrendekkel MINDEN egyéb ps3 cím "felett" ...

    ---

    én azért szurkoltam a ps3 ellen, h legyen verseny. legyen fele-fele a két konzol aránya ... sajnos közbeszólt a válság + a borzalmas sony eredmények, igy a japán gyártó nem képes az árversenyre, nincs "gigaolcso" konzolunk :(

    "ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."

  • dezz

    nagyúr

    válasz Abu85 #163 üzenetére

    Ez sajnálatos, de nem ezért tart ott az USA-ban az Xbox360, ahol tart! Aláírásodra utalva: a gyakorlatot nézzük, ne az elméletet... Ha azt vesszük, hogy a tavalyi év első 2/3-ának átlagában a PS3 vezetett az eladásokban az USA-ban is, és ezt az őszi jelentős Xbox360 árcsökkentés törte meg, akkor sokkal inkább az ár befolyásolja az eladásokat!

    Számokban (összeladások számai):
    2008. jan. eleje:
    Xbox360: 16.0m
    PS3: 9.1m
    különbség: 6.9m
    (arány: 2:1.1)
    2008. szept. eleje:
    Xbox360: 20.6m
    PS3: 15.2m
    különbésg: 5.4m
    (arány: 4:3)

    Az ilyen csomagok és exkluzívok 1-2 hetes peak-eket okoznak, aztán visszaáll minden az előző hetek szintjére...

    Szóval valójában nem is olyan nagyon sikeres a MS politikája az exkluzívokkal, végül csak egy jelentős árcsökkentés árán tudták megállítani a PS3 felülkerekedését... Látod, a tényeket nézve máris más egy kicsit a leányzó fekvése, nem gondolod...?

    Ne felejtsük el azt sem, hogy az Xbox360 összeladási előnyének nagy részét az egy évvel korábbi kezdés adja. A PS3 ezt max. ilyen-olyan okokból nem tudta behozni. Mint láthattuk, a fő oka ennek az ár.

    Megjegyzem, a jelentős árkülönbözet mostanra már csak +30% eladást szavatol az Xbox360 javára (az USA-ban, világszinten kiegyenlítettek az eladások)... Akkor most képzelj bele, ha a Sony is árat csökkent!

    [ Szerkesztve ]

  • dezz

    nagyúr

    válasz Abu85 #165 üzenetére

    Szerintem a leírtak PS3-számára pozitív feléhez is volt azoknak a bizonyos befektetőknek 1-2 szavuk, mindkét oldalon (ellentétben veled :DDD )...

    "az Xbox 360 most teljesít"

    1. Igen, most. Aztán egy PS3 árcsökkentés jócskán fordíthat a kockán (megint).
    2. Az a +30% napi gépeladás (de pl. sw eladásban is hasonló a helyzet) nem a világ csodája...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák