- Poco X6 Pro - ötös alá
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
dezz
nagyúr
Hótmindegy!? Hát, te sem lehetsz valami nagy filmrajongó... Nem tudom, mit szólnál, ha a moziban nekiállnának 720x400-ban, vagy még kisebb felbontásban (XviD-ek többsége) adni a filmeket. És itt most nem a pixelesedésen/életlenségen van a hangsúly (monitoron/tévén néve pl.), hanem a részletek elveszésén, amik hozzátartoznak a film hangulatához (gondolok itt az adott korra jellemző ruházat anyagára és mintáira, a berendezési tárgyakra, bútorok anyagára, a szereplők frizurájára, stb. stb.) és az "ott levés" érzéséhez. Mellesleg informatívabb is így az egész. De pl. kedvenc színészeim arcát sem elmosva szeretem nézni, hanem fényképminőségben (mint a moziban általában...). Hogy minnél inkább magamba szívhassam az egészet.
(#33): Ettől függetlenül sokan használják Blu-ray lejátszásra is a PS3-at. (Talán éppen ennek köszönhető az Xbox360-hoz képesti alacsonyabb játékvásárlás/eladott gépek száma arány.)
(#46) Abu85: Már hogy ne lenne lehetséges? Na ja, az egyszerű portok számára, amik CPU kódja sima egyszálas. Azonban a Cell proci matematikai számítási teljesítménye többszöröse az Xbox360-ban lévő procinak, csak rendesen le kell programozni. Az elmúlt évek ugyan a parlagon hagyás jegyében teltek, de ez fokozatosan változik. Főleg most, hogy pl. előre elkészített SPU alapú fizikai csomag is elérhetővé vált, amit már csak használni kell... De pl. A.I.-t is lehet rá építeni, stb.
Ezen kívül te szoktad emlegetni a DirectX10(.1), 11-et -- ezek egyik nagy előnye a Geometry Shader és a tesselator, amiket remélhetőleg ki fognak használni a későbbi játékok. Nos ezeket PS3-on átvállalhatja a Cell, de az Xbox360-ban már nem igazán van rá szabad kapacitás.
A cikkhez meg annyit, hogy szinte katasztrofálisnak állítja be a PS3 eladásait, mint ahogy korábban is állandóan ezzel jöttek, de az sem volt igaz. Most is, az amerikai kevésbé fényes szereplést kompenzálja a japán (tavaly az év nagy részében az európai is), így világ szinten nagyjából fej fej mellett vannak... Csak éppen az utóbbi hónapokban összességében mindkettő lassan lefelé megy. A PS3 árából most már időszerű csökkenteni, és az előállítási költségek alapos csökkenése ezt lehetővé is teszi, de pl. az Xbox360 árából hova csökkentsenek tovább? (Tavaly ősszel volt egy jelentős árcsökkentés, amire azért volt kénytelen a MS, mert a PS3 kezdett elhúzni... Ezzel miért is nem volt tele a számtech média?)
[ Szerkesztve ]