Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • opr

    veterán

    "Az NTSB most közzétett előzetes jelentése határozottan leszögezi, hogy vizsgálatuk szerint az ütközés idején a két utas becsatolt övvel a két első ülésen ült"

    Vagyis vegyuk eszre, hogy sehol, semmi nem irja, hogy a sofor be volt kotve. Annyit tudunk, hogy az ov be volt csatolva, es valaki ult az ulesben. Eleg sok az olyan marha, aki maga mogott kapcsolja be az ovet. Erre szukseg is van, mert nem becsatolt ovvel a Teslak, mint minden mas modern auto vagy nem hajlandoak nagyon lassu temponal gyorsabban menni, vagy rikacsolnak kozben teljes erobol, ami idegesito. Baromeknal erre a megoldas az szokott lenni, hogy a hata mogott van elhuzva es "bekotve" az ov. Ez megmagyarazna a kormany seruleset is "bekotott" ov mellett, meg azt is, hogy hogy tudott hatramaszni a baleset utan.

    Persze ez csak egy elmelet, mindenfele adat nelkul, de enyhen szolva nem lepne meg, ha kiderulne, hogy igaz.

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz Tüzi #40 üzenetére

    Ezen a videon most a konnyem kifolyt. :DDD

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz tibcsiworld #64 üzenetére

    Orral beállás vs tolatás: sose lehet tudni, ez alapján én nem ítélnék. Lehet hozzá akar férni a csomagtartóhoz, vagy amikor beállt, úgy adta ki a parkoló, hogy ki tudja nyitni az ajtót könnyen, mert mondjuk az anyósülésben gyerek van, és azon az oldalon nem parkolt senki, vagy akármi.
    Azzal egyetértek, hogy aki nem képes parkolni értelmesen, az nem való a forgalomba, csak szerintem ez pont nem egy jó szempont.