- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Nem fogod kitalálni, mire fókuszál a Dimensity 9300+
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- DIGI Mobil
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Milyen okostelefont vegyek?
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
Új hozzászólás Aktív témák
-
<Adamsky>
nagyúr
"A tempomat is változtatja a gázpedál állását ... " - én még olyan tempomatot nem láttam, ami "parkettázta volna a pedált". Valamint, ha megnézed a térképet, akkor láthatod, hogy vagy épp elindultak, vagy épp visszafordultak a "körforgóban". Szóval szerintem 100%, hogy nem az autó (esetleg Autopilot) hibájából következett be a baleset.
-
#89309696
törölt tag
Viszont azt a Tesla pontosan vissza tudja nézni, hogy a tempomat adott gázt vagy a sofőr, csak próbálnak minél jobban kijönni belőle és csak annyit mondanak amit muszáj.
<Adamsky>
Pedig a butább tempomatok padlóznak, ha valaki 50-ről rögtön fellöki 100-ra, sőt valamelyik még az euro normát sem tartja be olyankor, kicsit jobban gyorsul, mint padlóra tenné. Ezzel szoktunk baromkodni az autós csoportban a régebbi kocsiknál, hogy így mérünk csalva gyorsulást.
Nyilván a Tesla esetében a magas teljesítmény miatt valószínű nem így működik a tempomat, már csak kényelmi okokból sem. Meg vicces is lenne egy ilyen fejlett autónál.
Legnagyobb eséllyel a sofőr ment marha módon, ezt jelenleg egyik rendszer sem védi ki, és eleve a rendszer felét inaktiválja azzal, hogy rúgja neki vagy őmaga kapcsolta ki, mert rúgni akarta neki. Egy ilyen körforgalom utáni szakasz pont tökéletes a megküldésre, ők sem tettek másként.Persze lehet, hogy az autopilot hülyült meg és kezdett el gyorsítani maxon, de ekkor a féket taposhatta volna, mert az mindig a motorteljesítményen felül méretezett. Ez lesz a jóval kisebb esélye.
Törésteszten voltak gondok az első ajtó nyitásával (más autóknál is lehet), tehát a hátramászott kiszállni teljesen reális. Aztán vagy az is szorult, vagy mire kinyitotta volna megfulladt, elájult, meghalt. A kormány érdekes, mert ha elérte a test akkor az öv szar volt. A kormány által megütött mellkas belső vérzéssel, egyéb traumával simán okozhatta, hogy hátramászni még tudott, de ott már meg is halt.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen légkondit a lakásba?
- DIGI internet
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Fujifilm X
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Autós topik
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- LED világítás a lakásban
- Piacvezető tandem OLED panellel érkezik az iPad Pro
- További aktív témák...
- Ryzen 9 7950X 16mag/32szál /AM5 DDR5/ konfig
- Eladó Samsung DB10D Edge-Lit LED, 10 colos monitor különleges funkciókkal! (Hdmi, USB, LAN, RS232C)
- Szoftverfejlesztési és Gaming PC eladó Intel i7 6800K, GTX 1070, 32GB RAM
- Zalman FPS Gun egér,ritkaság,kifejezetten gamer célokra fejlesztve.
- Újszerű! Csavarmatricás! RX 460 4GB GDDR5! Ingyen Foxpost!