- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- iPhone topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Telekom mobilszolgáltatások
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Fotók, videók mobillal
- 15 éves az első androidos Samsung telefon
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomcat78
őstag
Viszont az okostelefonnak soha nem volt az a marketingje- legalábbis tudtommal-, hogy a tulaj helyett oldjon meg bármit. Az "önvezető" autó meg pont erről szól(na), hogy a kedves gazdi helyett végzi a melót. A mértéke ilyen tekintetben szerintem irreleváns. Így azt gondolom, hogy bár az okos, mint jelző mindkettőnél elővehető, mégis teljesen mást takar a két esetben.
Ez az "önvezetősdi" nagyon gyerekcipőben jár ahhoz, hogy okosnak lehessen nevezni. A baj azzal van, hogy aki ilyen autót vesz és használ, nagyon hamar bele kényelmesedik a technika által nyújtott segítségekbe. Amik meg akár balesetet is okozhatnak. Én is használok pl tempomatot, ha már szóba került. Rengeteget vezetek. Évi 60-80 ezer km simán megy az autókba. De konkrétan a tempomatot, ha azt érzem, hogy fáradt vagyok, inkább kikapcsolom, hogy legyen valami plusz, ami éberen tart az úton. Vannak hasznos vezetést segítő dolgok! De az önvezetéstől baromi messze áll a rendszer. A hülye biztostól meg pláne."Adjatok hatalmat, hogy elvehessem tőletek. Rakjátok a fegyvert a szátokba, aztán lőjetek!" Tkyd...