- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Yettel topik
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi Smart Band 8 - folyamatosan
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- iPhone topik
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
ma Rengeteg Samsung megkapja az AI alapú nyelvi, képi és keresőfunkciókat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rick4
félisten
A pedál gyakorlatilag csak egy jeladó. Kétlem, hogy létezne olyan rendszer amely a fizikai gázpedál szögét, kitérését, stb logolná.
A log a fekete dobozba kerül, hogy van ilyen funkció, abban biztos vagyok, a fizikia gázpedál állapota pedig 30 éve létező, autókba beépített, mérhető adat, szóval az sem újdonság.
Egy TPS szenzor (throttle position sensor) azóta van beépítve a pillangószelep tengelye mellé, amióta a karbis autókról áttértek a befecskendezésesekre, semmi különös sincs benne.
Egy 5V referenciajellel megtámogatott potméter van benne, ami 0.45V-4.5V -ig terjedő jelet ad akármelyik 30 éves autó motorcomputerének, és elsősorban ez alaján tudsz gyorsítasni, ha rálépsz a pedálra. Mivel a pedál összeköttetésben van egy bowden segytségével a pillangószelep tengellyel, tulajdonképp a gázpedál állást méri, logolni meg akármit lehet. 5 ezer forintos alkatrész, nagyban gyártva talán 400Ft-ot érhet.Tempomattal ha felmész a budai hegyek közé pl előre beállított 50-nel, és ugye a meredek meelkedő miatt terhelni kell a motort, hogy fel tudjon menni, olyan padlót nyom, mint a huzat, hozzá se kell érni a pedálhoz. A tempomat lényege, hogy az előre beállított sebességet tartsa. Más kérdés, de utolórve valakit én is sok esetben ronyomok a pause-ra, ha tudok előzni, megint rényomok a pause-ra, és visszagyorsul magártól oda ahol előtte volt. Ha ezt padlón kell megtenni, akkor padlón.
[ Szerkesztve ]
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
RandomName
aktív tag
Simán benne lehet a logban, hogy:
TEMPOMAT: FALSE
ACC PEDAL: TRUE
ACC PEDAL VALUE: 98%Vagy ilyesmi....
Sőt, szerintem ez lenne az elvárható egy ennyire digitális irányítású autónál. Főleg ebben az időszakban, amikor a felhasználók szokásai alapján elemeznek és fejlesztenek."A fejlesztők és a Jóisten versenyben vannak. Az előbbiek egyre hülyebiztosabb szerkezeteket csinálnak, a Jóisten meg egyre hülyébb embereket. És hát a Jóisten áll nyerésre." By:nalaca001