- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Netfone
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Apple iPhone 11 - népalma
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Yettel topik
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
Új hozzászólás Aktív témák
-
bope87
aktív tag
"Ugyanígy ha megmanipulálom valami illegális szoftverrel a telefont, akkor persze szoftverhibával nem vihetem vissza, nem rendeltetésszerű a használat, de ettől még bizony az idő előtt elhalálozott aksit vagy kijelzőt megint csak köteles kicserélni a kereskedő. Tehát a garancia (helyesen: jótállás) nem vonható meg olyan módon, ahogy az a cikkben szerepel."
Pedig szerintem ez bőven kimeríti a garanciavesztést. Azaz szerinted bárki-bármit bűvölhet a telefonnal (jelenleg szoftveresen értjük), teljes mértékben bűncselekményt követ el, de pl a kijelzőre még kap garanciát, és a szolgáltató egy csúnya nézéssel elintézi hogy te mit csináltál a szoftverrel és mint ha misem történt volna garizza tovább a készülékedet??
[ Szerkesztve ]
-
bosstom
csendes tag
"A szoftverfrissítés sem jelent garanciavesztést, számítógépes szinten legalábbis a tulajdonostól elvárható, hogy frissítse pl. a biost, vagy ha a videókártyához kijött új, azt feltegye, ez teljességgel rendeltetésszerű használatot jelent."
Szerintem nincs igazad mert a tulajdonostól nem várható el, hogy frissítse a készülékét. A szolgáltató szakszervízétől ha beviszed hogy frissítsék attól elvárható és az garanciavesztéssel nem jár. Amugy is mindig felhívják az ember figyelmét, hogy általában a frissítéseket mindenki saját felelősségre telepítse, garanciálisan szolgáltató telepíti csak nagyon kevesen viszik ezért be a készüléket mert az is 1 nap mire megcsinálják!
A cikkíró pedig direkt kihangsúlyozta hogy a Btk. nem definiálja pontosan az eszközöket tehát a számítástechnikai rendszer volt a legközelebb a mobiltelefonhoz vagy a Pda-hoz.
Ez tetszik a legjobban A cikk elkészítésében a T-Mobile mobilinternet volt segítségünkre.
[ Szerkesztve ]
-
Bog
HÁZIGAZDA
Bocs, de nagyon nem értünk egyet.
A garanciát egyetlen dolog miatt is bukhatod. Ha elhal az akksid garanciális időn belül, de előtte rá is öntötted a kólát a telefonra (ami az akksit nem érte el), akkor hiába reklamálsz, hogy oké, beázott, de az akksi amúgy is szar volt. Ugrott a garancia, viszhall.
A szoftverfrissítés (és ezt mi is így írtuk) nem okoz garanciavesztést, ha a gyártó által hivatalosan kibocsátott szoftverről van szó. A legújabb telefonok ezt online meg is oldják, és ez így van jól. Ám ezen kívül bármilyen máshonnan származó szoftver felbarkácsolása miatt ugrik a garancia.
Miután a függetlenítésért már néhányan ültek, ezért nyugodtan veheted úgy, hogy számítástechnikai rendszernek számít a mobiltelefon. (Ez még technikailag is indokolható, van benne CPU, OS, beviteli interfész és kijelző is.)
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
Új hozzászólás Aktív témák
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Könyvajánló
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- NBA és kosárlabda topic
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- PlayStation 5
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Okos Otthon / Smart Home
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- További aktív témák...