Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Füleske

    addikt

    válasz janeszgol #14 üzenetére

    Milyen piacot veszélyeztet az, hogy ha a gyártó saját márkásként esetleg nem tudja eladni a legyártandó mennyiséget (viszont a beruházási költségeket ki kellene termelni, tehát olcsóbban nem fogja adni egy darabig a terméket), viszont más márkák is építenének rá? A gyártósorok kihasználtsága, az egy darabra jutó haszon nagyobb lesz. E nélkül soha nem csorogna le megfizethetőbb szintre a technológia. Egy gyártósor, ha be van indítva, onnantól ezrével ontaná az akármit. Valamit kezdeni kell a termékkel, mert a legrosszabb az, ha áll benne a gyártó pénze, illetve ha a sor leállogat. Nyilván csak a felesleget adja el másoknak, így a kereslet hullámzását nem neki (a gyártósornak) kell elszenvedni, az teljes kapacitással üzemelhet egész évben. Másik taktika ugyanerre a problémára a "kínai", akik ugyanazt a három terméket árulják különböző márkaneveken, ezer féle névvel, szintén a méretgazdaságosság, sorkihasználtság miatt.

Új hozzászólás Aktív témák