Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zé.
tag
Az elektromos, kötetlen közlekedést másképp kell látni! Ha megfigyeljük a reggeli csúcs közlekedést, akkor jellemzően, 1-2 személy utazik. Sokkal ritkábban 3, a magán autókban.
Tehát gyakorlatilag 1-2, ill. 1-és két kicsi gyerek + bevásárlás a jellemző a napi használatban. Ezért egy külön kategória van kialakulóban, - nevezzük el - CITY CAR, vagy bárminek. Kulcsszó itt a városi közlekedés, a relatív olcsóság! Ez egy kicsi, kompakt, 2 személyes, (esetleg 1 felnőtt, két gyerek, + bevásárlás) elektromos járművet jelent, akár három kerékkel. Rengeteg ilyen tanulmányterv létezik, rendkívül design, sőt, kis szériás prototipusok is. Itt kapcsolódik ehhez a témához a kerékpár úthálózat kiépítése, vidéken. Egy kicsit szélesebbre kellene ezeket építeni, előre gondolva a ma már világviszonylatban meglévő, és villámgyorsan fejlődő alternatív városi, elektromos egyéni közlekedésre!!!...
Elektromos roller, e.-kerékpár, e.-robogó, hátrányuk az időjárás elleni védtelenségük. Ez nem pragmatizmus, ha ezeket megoldjuk megfizethető áron, akkor a városi dugók, a szmog megoldott. Lényeg az, hogy ez az elképzelés egy konzisztens, külön közlekedési, városi kategória! Igaza volt Steve Jobsnak: ,,Az egyszerű néha nehezebb, mint a bonyolult. Keményen kell dolgoznod azért, hogy letisztultan gondolkozz!’’
Egy autentikus, kis szériás elektromos háromkerekű a TOYOTA i-ROAD : [link]
Sokkal olcsóbban is meglehetne valósítani, sőt, akár cserélhető kompakt akkuval is, mint ahogy Izraelben - tudomásom szerint - megoldották. Tudománytörténeti tény, mi csináltuk meg az első föld alatti vasutat, az első villamosított vasútvonalat, világhírű tudósaink, találmányaink voltak!... Manapság egy e. rollert nem gyártunk, vajon miért?...
"A gondolkodás nehéz dolog. Ezért csinálják olyan kevesen." Albert Einstein
,,A siker kulcsát nem csupán a megfigyelésre való tehetség jelenti, hanem az a képesség is, amellyel az hasznosítja megfigyeléseit, felismeri az összefüggéseket és levonja a következtetéseit. Ezen kívül képzelő erő is szükséges ahhoz, hogy a látottak a megfelelő kontextusba kerüljenek.” ( Robert Bosch )