- Vodafone mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- A Honor és a Huawei uralja a kínai mobilpiacot
- Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Apple iPhone 11 - népalma
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
Új hozzászólás Aktív témák
-
mrlujoak
veterán
Anno én két évet dolgoztam Call Centerben. 2006-2008-ig.
A cég szerződéses partnere volt a T-csoportnak, ergo mobil, vezetékes, internetes, és üzleti dolgok is kerültek nálunk terítékre.Munkaidő 8 és fél óra volt, mert a félórás ebédszünetet a 8 óra munka felett adta a cég.
A bejelentkezés sima, mezei PC-ken, és multifunkciós vezetékes telefonon történt.
Egyedi szoftverrel dolgoztunk.A headsetet a Plantronics gyártotta, azt bizony névre szólóan kaptuk, ha tönkrement, elveszett, súlyos ezreket vontak le a bérünkből.
Plantronics P261: 140-150 dollár között mozog most az ára...Ilyen telefonok voltak: Nortel M3904:
Szóval, a bérezés hagyott némi kívánnivalót, pláne, hogy minden operátor munkaközvetítő cég(ek) alkalmazottja volt, tehát nem a Call Center - pontosabban Contact Center - saját alkalmazottjai, így a közvetítő cégek nem kevés pénzt tettek zsebre a bérünkből...
Épphogy csak átléptük a 100E forintos nettó összeget. (plus a cafeteria)
Ellenben az 50 perc munkaidő, és 10 perc pihenő szigorúan betartásra került, ezt a fenti gép jegyezte is, mert bizony minden tevékenységet, kódokkal a telefonba és a számítógépbe is be kellett ütni.
Ha elmentél 10 perces szünetre, akkor azt, ha ebédelni, akkor azt. Ha beültél dolgozni, akkor azt.
Idle-ben azaz semmit nem kódolva max 1 percet lehettél, különben már a szerver jegyezte is, hogy adott operátor ennyi ideje nem csinál semmit, nem ütötte ki magát semmilyen tevékenységre... Ez a havi vagy esetenként sűrűbb operátori kiértékelésnél döntő és kézzel fogható tény volt...Egyébként a headsetek mikrofoncsöve rengetegszer eltömődött, illetve a fejpánt műanyagja eltörött, ilyenkor a HR-es és CC vezető jóindulatán múlt, hogy rádverték-e a 10+E forintos összeget, vagy sem...
A leggyakoribb hiba viszont a csatlakozó törése volt:Mivel a headset a saját neveden volt, így munkaidő végeztével vitted haza magaddal, így a csati pici pöcke hamar megadta magát.
...aztán szerencsére a viszonylag rövid operátori munkám egy magasabb beosztás követte...
[ Szerkesztve ]
Sony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel
-
mrlujoak
veterán
válasz Valentino K. #53 üzenetére
Sajna a füles minden tartozéka a neveden volt, pedig maga a kábel két részből állt. Csak sajnos a hosszabb és rövidebb kábel is a neveden volt...
Sony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel
-
mrlujoak
veterán
Jah, egyértelmű. Pl, ha letörött a kis pöcök, vagy eltömődött a mikrofoncső, akkor szól az ember, ez természetes.
Az elhagyását, vagy ha eltöröd, nem igazán tudtad "időben" bejelenteniEgyébként a cégnél töltött nagyobbik hányadban nekem már nem is kellett használnom a headsetet (a munkakörömnél fogva)
Egyszer-egyszer, amikor opira csörögtem rá, vagy egyeztettem vele mondjuk szabit, vagy beosztást, akkor maradt az állandóan bedugott kagyló...
Sony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel