- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Alcor e-Pad - van még remény
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
Hirdetés
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
ph Az új RDIMM TSV technológia alkalmazása nélkül éri el a címben említett tárkapacitást.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mackósajt
senior tag
A Heroes IV problémáinak nem hinném, hogy a korábbi részektől való különbség lett volna a fő oka. Tényleg elégé el volt szúrva, de nem azért, mert a játékmechanika alapból rossz lett volna (jó volt), hanem azért, mert képtelenek voltak egy olyan AI-t írni, ami tudta volna kezelni a bonyolult játékmechanikát, ezért az egyjátékos mód unalmas lett. Az AI egyszerűen szánalmas volt. Lehet nem volt butább mint a III-ban, de sokkal többet kellett volna tudnia ehhez a mechanikához. Még arra is képtelen volt, hogy a változatos képességű lényekből álló semleges seregek erejét legalább nagyjából helyesen mérje fel, és olyan szinten volt sokszor passzív, hogy csak na. Volt, hogy XL-es pályán találtam a pálya túlsó végén olyan ellenfelet, aki már elfoglalt két bányát... Ugyanezen a pályán az AI minden héten nekiment az aktuális szaporulatával egy semleges seregnek, ami minden héten újra és újra a földbe taposta, de az AI fixálódott, hogy neki ott kell átmennie, egyhetes sereggel. Rengeteg ilyen volt. Az egész játék az AI-n bukott el, pedig rengeteg nagyon jó ötlet volt benne. Multiban lehet jobb volt, de én soha nem multizom.
[ Szerkesztve ]
-
Mackósajt
senior tag
Nem hinném, hogy ez nehézségi fok függő lenne, én is próbáltam emelni. Nem az a gond, hogy könnyű (bár alapértelmezett nehézségen a hadjárat sokszor nagyon könnyű volt), hiszen csalással kompenzálja a butaságot az AI (mint ahogy a III-ban, és az V-ben is). Mivel én nem multizom, ezért számomra értéktelen az a játék, aminek gyenge az egyjátékos módja.
Annyit hozzá kell tennem, hogy elég sokat játszottam vele, nem volt rossz még ezzel a hibával sem. De ami számomra gyengébbé teszi az elődnél és az utódnál is, az az AI probléma. Én úgy gondolom, hogy ezért nem lett igazán sikeres, a jó újítások ellenére. A rajongótábor zsigeri fanyalgása nem volt fő tényező, a III-ik minden olyan kedvelője akit személyesen ismerek adott neki esélyt, és játszott vele, beleértve engem is.
Új hozzászólás Aktív témák
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Gyúrósok ide!
- Medence topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen TV-t vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Házimozi belépő szinten
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest