Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Mackósajt

    senior tag

    válasz FefeeX #11 üzenetére

    A Heroes IV problémáinak nem hinném, hogy a korábbi részektől való különbség lett volna a fő oka. Tényleg elégé el volt szúrva, de nem azért, mert a játékmechanika alapból rossz lett volna (jó volt), hanem azért, mert képtelenek voltak egy olyan AI-t írni, ami tudta volna kezelni a bonyolult játékmechanikát, ezért az egyjátékos mód unalmas lett. Az AI egyszerűen szánalmas volt. Lehet nem volt butább mint a III-ban, de sokkal többet kellett volna tudnia ehhez a mechanikához. Még arra is képtelen volt, hogy a változatos képességű lényekből álló semleges seregek erejét legalább nagyjából helyesen mérje fel, és olyan szinten volt sokszor passzív, hogy csak na. Volt, hogy XL-es pályán találtam a pálya túlsó végén olyan ellenfelet, aki már elfoglalt két bányát... Ugyanezen a pályán az AI minden héten nekiment az aktuális szaporulatával egy semleges seregnek, ami minden héten újra és újra a földbe taposta, de az AI fixálódott, hogy neki ott kell átmennie, egyhetes sereggel. Rengeteg ilyen volt. Az egész játék az AI-n bukott el, pedig rengeteg nagyon jó ötlet volt benne. Multiban lehet jobb volt, de én soha nem multizom.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák