- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- DIGI Mobil
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- iPhone topik
- 15 éves az első androidos Samsung telefon
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Rövid előzetesen a Lost Records: Bloom & Rage
gp A Don't Nod legújabb kalandjáték valamikor az év folyamán érkezik PC-re és konzolokra.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Augusztustól nagyot változik a Shein élete
it Onnantól kezdve lesz a platformra érvényes az EU-ban a DSA, így számos kötelezettséget vesz a vállára a Shein.
Új hozzászólás Aktív témák
-
asdf_
veterán
Ha az imprortőr előírja, hogy az adott terméknek a polcon mennyibe kell kerülnie, az versenykorlátózó magatartás. Hiszen nem kerülhet ugyananyiba mindenhol, mert az egyik bolt x heylen van saját tualjdonú kecóban, a másik bolt öt kerülettel odébb bérelt helyen (így eltérő költségeik vannak), a harmadik stb., az egyiknek tíz alkalmazottja van és x bértömege, y forgalma, a másiknak 3 alkalmazottja, w bértömege és x forgalma, az egyik csak az adott márkát forgalmazza, a másik további négyet is. Ezek a tényezők a termék elaádsi árában is kell jelentkezniük, az egyik olcsóbban tudja adni a másiknál, a másik drágábban, a harmadik a kettő között valahol, a negyedik meg anyámkínja. Ha ebbe fentről az importőr beleszól, is fixárassá teszi az összes kereskedőjét, akkor versenyt korlátoz, olyat meg tilos.
-
dabadab
titán
Hogyan versenyez egy termék önmagával?
Nem a termék, hanem a kereskedők. Kartellezésnél tipikusan ugyanazt a terméket (vagy egymástól gyakorlatilag megkülönböztethetlen termékek (pl. útszóró só, hogy legyen némi wtf-feeling is) vagy szolgáltatások terén teszik ezt.
DRM is theft