Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • GhanBuri Ghan

    őstag

    válasz Graphics #5 üzenetére

    A szolgáltatói telefonoktól ott köszöntem el, amikor a flipes Nokián elköszönt a kijelző - mivel minden más működött, gondoltam megtört a szalagkábel, még garanciális, bevittem a szolgáltatóhoz szervizelésre, erre pár nap múlva küldtek egy ultraközeli fényképet egy piros indikátorról, hogy ez bizony beázott, nem garanciális. A közelében sem volt víznek, viszont miután odaadtam a szerviznek, akár egy nagy befőttesüveg vízben is tárolhatták, szóval esélytelen lett volna bármilyen panasz. Egyébként abban az időben sokan panaszkodtak arra, hogy a garanciális hibákat így kezelte a cég. Egyébként ez a Vodafone volt - el is vittem később onnan számomat.
    Utána elég sok telefont vettem Kínából magamnak és a családtagoknak, ami így hamarjában az eszembe jut: ZTE Blade S6, ZTE Nuibia M2, LeEco Le2, Xiaomi Note 8, Xiaomi Note 9, Meizu Pro 7, Meizu 16th, Sharp Aquos S2, valamilyen ZTE, talán Blade V9. Egyedül az utolsó ment tönkre gyorsan.

Új hozzászólás Aktív témák