Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MaUser

    addikt

    válasz emvy #40 üzenetére

    A hasonlat nem jó, mert szerinted a többi nagy autógyár nem pont ezt teszi legalább ennyi ideje?:) Amire senki nem számított, hogy simán keresztülviszik valahol, hogy engednek beta rendszerrel menni kocsikat. Itt van a Tesla-nak nagy előnye, hogy ezt kiharcolta, illetve olyan környezeti viszonyok között közlekedik a fő piacán, ami egy álom az automata vezetésnek. Azért Detroit környékén bukdácsol ám rendesen az autopilot az esős téli időben, meg az ismeretlen környezet miatt.;)

    Az alapok (machine learning, data mining, sensor fusion, motion flow, stb. tudományos háttere) legalább 25 évesek és ugyanezen az úton jár a többi gyártó is (nincs is más szvsz). De tovább megyek, az összes nagyobb Tier 1-nek fut a saját ilyen projektje és kb. hasonló szinten állnak, illetve sokszor előbbre, mert pl. egy Conti pontosan tudja mik a korlátai a radaroknak és nem véletlenül mennek ezerrel a solid-state lidar irányába, még Tesla éppen most jelenti be hogy elértek a radar használatáig. Aztán pár haláleset múlva majd csavarnak az algoritmuson megint és remélhetőleg már lesz dual sensor :(

    ''A file-cserélés öli meg a filmipart? Inkább a filmipar öli meg a file-cserélést. 2 hónapja nincsen semmi értelmes film, amit érdemes lenne letölteni...''

Új hozzászólás Aktív témák