- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
Hirdetés
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
A tesla pl egy autopalyan v fouton siman elboldogul,
Ahogy szinte minden komolyabb autó, amelyen automatikus sávtartás és adaptív tempomat van, a Volvotól az Opelig találsz ilyet...
Mégse hirdetik őket önvezetőnek. Mert nem azok. Ahogy a Tesla sem.
Az Autopilot pedig egy félrevezető név, akár hogy is próbálod megmagyarázni, hogy nem az...
@Kaysa: Ugyan azért, amiért én nem hirdethetem magam hivatalosan agysebésznek. Mert nincs meg hozzá sem a szakmai tudásom, se a képességem, még ha nagyon szeretném is néha gyakorolni ezt a hivatást.
Az Autopilot egyértelműen arra utal, hogy a járművet automatikus önvezetésre képes.
A Tesla magyarázata a repülőgépeknél pedig azért nem jó, mert ott meg van határozva az automata pilóta képessége az adott gép rendszerei által - ám ezt ismernie kell a pilótának. A Tesla arra játszik, hogy az autóknál nincs típusjogosítvány, tehát akár a kézikönyv elolvasása nélkül is vezetheted. A repülőgépeknél ez nem így működik - és jó okkal nem...[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.